onsdag 1. oktober 2008

Make, make, make a moose..

Jeg skulle liksom blogge, men så fikk jeg det ikke til.

Løsningen er å bare sprute ut med masse usaklig som jeg går og tenker på. Det pleier å funke. Og hvis jeg treffer en spiker på hodet uten å vite om det, får jeg kommentarer også! ;D

Neste uke, altså i høsteferien, får jeg besøk av min bestemor, samt min tante og mine to fettere, som er Jehovas Vinte. Hvordan de ble det, er ganske merkelig. Dere vet hvordan Jehova-folk har det med å gå fra dør til dør, eller på feltet, som tante sier? Vel, det var sånn. Hvem som helst kan rammes! Neida.. Du må sikkert ha en svakhet fra før. OK, skal ikke utdype, hun har klaget på at jeg har vist manglende respekt for menigheten hennes før... Hun er jo egentlig veldig kul, så det er ingenting med det!

Siste nytt er forresten at Bill har blitt voksfigur. F-R-E-A-K-Y! O.O




Jeg fant også noen bilder der fans hadde sneket seg med, men jeg skal spare dere og meg selv for den smerten å se dem kysse den kalde, livløse voksklumpen med de tomme øynene.. Hva er det jeg sier? Jeg er gal. ;o

Ingen kommentarer: