lørdag 25. oktober 2008

WeekEND, not start.

Det ble som jeg i mitt stille sinn hadde spådd (og ønsket) av denne helga: Siden jeg hadde null sosiale planer, og masse lekser, endte jeg opp med å feire bursdagen til Britt Unni på diverse (OK, to) utesteder i byen. Første gangen jeg har vært på et (ja, to) utesteder, faktisk.. Vi hadde de koselig, og jeg hadde tradisjon tro ikke husket å ha med meg kamera, så dere får lage deres egne bilder inne i hodet deres. For å hjelpe dere med det, kan jeg si at Tina og jeg er de eneste som egentlig liker å danse, og at vi ikke var på Mocca. Og at Tina hadde bakt en kake som så ut som en festning med vollgrav rundt.

Verden er jammen meg et snilt sted.

Nå skal jeg liksom dusje, og senere musikke kjempehøyt. (Noe som jeg forsåvidt gjør _mens jeg dusjer, men ja..) Jeg vil også lese litt bok, også må jeg vel bare se på kjemioppgavene mine. Det er faktisk mulig at jeg får dem til denne gangen.. Men jeg vil drikke kaffe først. Jeg skulle hatt en DVD med Hannah Montana, så jeg vurderer å kjøpe det.

I'm starting to see it
Refuse to believe it
I'm addicted to your love

Ingen kommentarer: