mandag 13. oktober 2008

Let there be rock.

Høstferien min ble visst ikke bare en ferie fra skolen, men også fra bloggen. Internett er ikke førsteprioritet for meg lenger, jeg vil faktisk mye heller sette meg ned å se på TV eller lese en bok, eller rett og slett gå en tur. Lekser tar også en del av tiden min...

Som nevnt hadde jeg besøk av tante, bestemor og fetterne mine i ferien, og det var mye koseligere enn ventet, men så fikk jeg heller ikke mye tid til å trekke pusten. Det var først da de to turboene inntok huset at jeg innså hvilket rolig liv jeg egentlig lever... Jeg skal aldri bli voksen og få barn. I hvert fall skal de ikke være gutter.

Jeg skulle selvfølgelig ha lastet inn noen bilder og vist dere, men det tar litt tid før jeg gidder det...

Til slutt en liten historie fra i dag morgest. Mens jeg satt på bussen fikk jeg et sterkt og uventet kall om å kjøpe billetter til AC/DC. For de som følger med, så ble det altså lagt ut billetter til deres norgeskonsert på nye Telenor Arena kl 9 i morgest, og pappa satt nok allerede klar da jeg fikk mitt kall ... trodde jeg. For derfra gikk alt til helvete. PC'en min fungerer ikke til å logge på en hel del ting på skolen, og jeg fikk bittert erfare at dette også gjaldt Billettservice. Jeg lånte PC'en til Anniken, men den var veldig treig til å slå seg på (Hva er vitsen med å slå den av??), så klokken ble fem på ni før jeg kom meg på nett med den. Da ble jeg plassert i kø for å logge på (!), men den tok bare fem minutter. Det er en stor bare, for den neste køen tok en time! Litt før kl 10 begynte det å skje ting på skjermen (vi snakker hyppige oppdateringer og harddisklyder), men plutselig ... sviktet nettet. Over hele skolen. Svarte maiskorn! Jeg ringte pappa og hørte om han hadde fått det til. Og det ligger vel i kortene her at han ikke hadde det... Så ja. Det blir ikke noe rocking på oss.


Hva jeg egentlig skulle med de billettene, kan dere få fundere på selv. Jeg hadde ikke lyst å dra med pappa, og jeg har aldri likt AC/DC sånn utrolig godt. Si fra om dere tror dere har svaret.

9 kommentarer:

annelise sa...

nåååh

Du skulle vel selge dem på Annelisebørsen vel? <3

Animalphan sa...

Offc hadde det blitt til det til slutt, men jeg tror ikke det var selve hovedintensjonen.. x]

Må du snakke i telefonen hele dagen og løpe rundt og se stressa ut, BTW?

Anonym sa...

Åh, jeg som trodde du var skikkelig fan da :p

Maria sa...

dere var nåkk ikke de eneste som erfarte dette gitt... Svein (broren min) og pappa satt begge i flere timer å ventet forgjeves de og stakkar:P

Marianne sa...

Enig med deg! Får jeg noen gang et guttebarn, skal jeg sette det uti skogen ;p

Hmm... kanskje du bare ville bort en tur, og billettene var den perfekte anledningen?

Anonym sa...

Huff, hva er det med dere og guttebarn?? Om jeg blir gravid ønsker jeg meg gutter. Gjerne to! Og så kanskje ei jente:) Det som er ille er å se små jenter (0-3 år) krabbe rundt i rosa fra topp til tå dag ut og dag inn. Bare rosa blir for mye...

Animalphan sa...

Haha, nei, May Lene, er desverre ikke det.. x]

Off, Maria, det er kjipt!

Tror nok du har litt rett der May Lene.. Møte nye mennesker, og gjerne også kjente mennesker i et nytt miljø..

Nei, off, gutter er slitsomme, Monica.. Og hvis du fikk en datter, trengte du jo ikke å kle henne opp i rosa, vel? xD

Tina sa...

Barn er koseige og søte uansett de! :D

Anonym sa...

Nei, jeg ville ikke kledd henne opp i rosa:) Jeg snakker om andre unger jeg ser på byen og slikt. Det blir bare litt for mye rosa til tider...

Faktisk viser undersøkelser at de som jobber i barnehager syns jenter er mer slitsomme enn gutter...