mandag 20. oktober 2008

Jeg er bare et barn.

Jeg gikk til byen etter skolen i dag, jeg, med den intensjonen å skaffe meg nytt pass, siden det gamle gikk ut i sommer. Men tror dere det gikk? For det første var politikontoret skummelt, og jeg ante ikke hvor jeg skulle gå først, men så viste det seg at døra merket "politivakt" var veien å gå... Hm. Jeg gir det gamle passet til dama i skranken, og hun ser opp på meg og sier: "Du er ikke 18 enda, du?" Nei, tenk! Det viste seg nemlig at mamma eller pappa må være med meg for at jeg skal få pass. Lettere sagt enn gjort, pappa jobber jo 24/7 (i hvert fall lengre enn til halv fire, som er stengetid for politikontoret), og mamma er i Volda denne uka... Off, fikk meg en knekk der, jeg. Du mener kanskje jeg burdecvært klar over dette på forhånd, men jeg tenkte ikke over det, jeg, for jeg er vant til å fikse sånne ting selv, tenk. Blæhhh...

...jeg orker ikke å skrive mer.


Her bodde Marta og jeg da vi var på Vangshaugen.. ^^ (Usaklig.)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, så kjedelig da.. Men du rekker vel å få passet før vi drar til London? :o

Tina sa...

Kreativt det dere gjorde med døra! ;D

Animalphan sa...

Ja, skal innom med mamma på mandag, så det går bra.. x]

Yehh, det kom på en måte av seg selv, Tina.. xD