fredag 26. september 2008

Skolefæstn ;o

I går var jeg virkelig i farta. Eller.. Ja, hvertfall; jeg var på skolen, gjorde lekser og spiste middag hos Anniken, og jobbet tre timer med å flytte masse pulter og styr, sammen med klassen. Vi trenger penger til klassetur.. Neste stopp var Tina, hvor vi gjorde oss klare til å dra på vors hos Marianne. Hun har verdens søteste, lille hybel, og vi hadde det kjempekoselig! Cathrine var også med, og utpå kvelden skilte vi lag, ved at Cath og jeg dro i Braathallen på skolefest, og de andre dro på Mocca. Det var ganske vilt, og mange folk (som vanlig), men jeg hadde stort sett en great time. ;D Vi dro hjem med bussen kl 1, og jeg hadde seriøse problemer med å fatte at jeg faktisk skulle stå opp da klokka mi ringte kl 6:30 i morgest.. Nei, det var en ganske tung dag, dette, men det ordner seg.

I kveld får jeg besøk av Tina mi. ^^ Vi skal se en norsk film jeg har på lager, for å understreke et sluttpoeng. Det er veldig viktig at jeg får gjort det, altså! ;o

Ellers må jeg lese til religionsprøven på mandag, og jeg må lese bøkene som hoper seg opp i bokhylla mi. Er nå snart ferdig med andre bok i Den Mørke Materien av Philip Pullman - Den Skarpeste Kniven, pluss at jeg kjøpte Death Note 2 i går. Tenk at JEG har begynt å lese anime! ;oo

Anyways, whatever; kos dåkk! ^^

3 kommentarer:

Cathrine Røsand Knutsen sa...

Var så koseliig i går! Glad jeg ble med, tross i min tvil ;o Hæhæ. ;)

airina sa...

death note e verdens beste manga serie! he lest alle på engelsk;) hehe, dei bøkern der står i bokhyllå mi æu, men i fer aldri ti te å lese dei:P

Animalphan sa...

Cath: Ja, råkos. ^^

Airina: Vet det, den er helt genial! ;o Leser de på norsk jeg, da.. x]