onsdag 22. oktober 2008

Still the same.

Det blåser og det hagler, det regner og det snør. Planen er å lese til historieprøven i morgen. Jeg liker å fargekode notatene mine, og da jeg leste Harry Potter for Ida-Marie (søster) i går, ble jeg minnet om at Hermine Grang liker å gjøre det samme... Geeky - me? Næh.. ;o

To uker til moroa starter. Onsdag 5. november byr på russe-kick-off, hvor jeg er en av de få som ikke stresser med hva jeg skal være. Temaet er tegneserier, og da Tina sa lett hengslengt i går "Du skal vel være Nemi, du?", så var det problemet ute av verden. Offc skal jeg være Nemi! Jeg har jo både titusen tonn eyeliner, hvit foundation og nagler. ^^ Så er det som sagt EMA, og ikke minst: LONDON! De som er keen på at jeg skal være råglad og hyper på den turen (om du skal være med eller ikke..), kan trykke her, og så videre på "stem" et par-tre ganger - det er ikke mer som skal til! (Håper vi..)


Hør på denne:


Hun er så søt. Og hun sier ting som jeg tenker på. ^^

It's been in the past for a while
I get a flash and I smile
Am I crazy?
Still miss you, baby
It was real, it was right
But it burned too hot to survive
All that's left is all these ashes

Where does the love go?
I don't know
When it's all set and done
How could I be losing you forever, after all the time we spent together?
I have to know why I had to lose you
Now you've just become like everythingI'll never find again
At the bottom of the ocean

In a dream, you appeared
For a while, you were here
So I keep sleeping, just to keep you with me
I'll draw a map, connect the dots
With all the memories that I've got
What I'm missing, I'll keep reliving

This is it
Let go
Breathe

You don't have to love me for me
To baby ever understand
Just know I love the time we both had
And I don't ever want to see you sad
Be happy
And I don't wanna hold you if you don't wanna tell me you love me babe
Just know I'm gonna have to walk away
I'll be big enough for both of us to say
Be happy

4 kommentarer:

Anonym sa...

Londonturen kommer til å bli knall! Alle jeg har snakket med gleder seg kjempemasse. Til og med Ole Jørgen gjør det. *Ida har nedtelling*

Cathrine Røsand Knutsen sa...

Glær oss te kickoff!;D

Tina sa...

Kos dere i London! :D:D

Animalphan sa...

Ja, London blir bra, og jeg elsker storbyer.. ^^

Såklrt vi gjør, Cathrine! ;]

Det skal vi så gale, Tina!! xD