torsdag 16. oktober 2008

Ingen dans på roser...

Når vi snakker om freaky.. Ta en titt på 1:10 på dagens episode av Tokio Hotel TV. Jaaaaa, litt corny dans? Men her er det som er freaky: Bill er ikke den eneste som kan finne på å danse sånn..! En annen som danser KLIN likt (og da mener jeg helt, totalt LIKT!) er ... min egen, kjære far!! Ö ...ikke spørr. Kim Larsen og alkohol, say no more. (><)

Fra den positive siden: Han hadde vel glidd rett inn i familien. Bill og pappa på nyttårsaften, skulle likt å sett det. xD (Å, herre; galehus!!)

5 kommentarer:

Marianne sa...

0:45 og utover var verre, synes jeg. 1:10 var bare funny! ^^

annelise sa...

tenk at jeg faktisk SÅ på det klippet...

Jeg må kjede meg noe forferdelig.

Anonym sa...

Nice dancemoves, uten tvil! :p

Tina sa...

Ja, Annelise jeg tenkte det samme! Sitter for yeblikket i verdens mest trøttende norsktime. *gjesp*

Animalphan sa...

Ja, den er jo funny, hvertfall når han gjør det.. x]

Oh yes, May Lene.. xD

Haha, Annelise og Tina! ^^