søndag 26. oktober 2008

Politikk. (mine meninger)

Folk som stemmer FrP er ureflekterte.
Folk som stemmer Høyre er egoistiske.
Folk som stemmer AP, Venstre og SP er OK.
Folk sm stemmer SV er søøøde.
Folk som stemmer Rødt og Miljøpartiet De Grønne er elskbare og smarte. <3

(Det verste som finnes er unge folk med null peil på politikk som lar seg lokke av valgflesket til FrP, som billigere sprit og bedre veier. Ta å skjærp dåkker!!)

Kommer med mer politikksnakk når vi er nærmere valget, men spør dere nå: Har du peiling på politikk? Hva vil du stemme? Hvorfor?

7 kommentarer:

Marianne sa...

Har ikke no særlig peiling på politikk (sorry!), men jeg heller nok mot Venstre eller AP. (Jeg er ok! jieeej)
sådet...

Anonym sa...

Jeg har null peiling på politikk, det eneste jeg veit er at det sannsynligvis vil begynne å regne apekatter før jeg stemmer FRP.

Også veit jeg at broren til min kjære Gaute er kommunist, men jeg lurer på hva han har gjort for å bli ekskludert fra Rødt. O.o

Tina sa...

NEI TIL EU!

Anonym sa...

Enig med Tina ;)

Marianne sa...

Enig med Ida! ;)

Animalphan sa...

Enig med dere! ^^
Innlegget var litt sånn satt på spissen da, jeg dømmer jo ikke folk etter hva de stemmer.. Men ja, var bare for å ytre noe, liksom. xD

Mona sa...

Må si meg helt enig i at de som stemmer Frp for tiden, stort sett bare følger strømmen, uten å sette seg inn i saker eller politikk.

Da kan en like godt holde seg unna hele temaet.