fredag 4. juli 2008

Working 9 to 5 ..

Virker som om hele verden er ute og koser seg i dag. Jeg sitter da inne på fylkeshuset i Molde og jobber. Det går overraskende greit, jeg tar telefoner, og setter dem over til en eller annen. Iblant er det litt trøbbel, var en for eksempel en fyr som ringte tidligere i dag, som jeg ikke skjønte bæret av hva han sa.. Han skulle i hvert fall ha tak i Kjell, og ble veldig hissig da jeg prøvde å forklare at jeg ikke visste hvem Kjell var. Men men.. Ordner seg, vet du, er jo ikke helt mutters alene her, heller. Koselige kollegaer har jeg også.

Jeg bor hos tanta mi, og det er jo koselig, men jeg skulle egentlig ønske jeg kunne bo hjemme. Da får jeg hele huset for meg selv, nemlig. Jeg kan jo selvfølgelig pendle hver dag, men jeg vet ikke hvordan jeg skal få sagt det til tante og dem. De har nemlig innstilt seg på å ha meg boende der en måned. Jaja, reiser jo hjem i helgene, og det er bare to uker nå, så reiser de på ferie til et hittil ukjent sted, og etterlater meg alene med to katter. DET kan faktisk bli riktig koselig!

Tre timer igjen på jobb nå, så skal jeg sette meg på Timekspressen og dra rett i bursdagsselskap til vår alles kjære Ida Élen. ^^ Det blir så kos! Bortsett fra at jeg som sagt ikke rekker hjemom først, så får hverken pynta meg eller tatt med gave eller tofu (vi skal ha taco). Men men, det viktigste er vel tross alt at jeg er der selv!

Prekast, godt folk! (Feriefolk.. Whatever!)

Ingen kommentarer: