onsdag 9. juli 2008

Drue

Dette har foregått:
- Tina, Sigrid og jeg har spist taco, sett film og spilt Harry Potter-versjonen av Cluedo. Kos!
- Jeg har fått Sweeney Todd i posten, men har ikke fått tid til å se den enda...
- Jeg har sovna på jobb.
- Jeg har blitt kjefta på uten å ta meg nær av det, noe jeg er ganske stolt av.
- Jeg har begynt å lese Engler og Demoner ... endelig!
- Jeg har stått opp klokken halv seks to dager på en uke.

Dette skal foregå:
- Kino og se The Orphanage, noe jeg er rimelig skeptisk til...
- Mer koselig tid med jentene i helga.
- SE SWEENEY TODD!!!

Og nå skal jeg sikkert skrive enda mer, fordi jeg kjeder meg. Jeg sitter jo på jobb, og når det ikke ringer, foregår det lite. De fleste som ringer nå for tiden, skal snakke med inntaksavdelinga, siden førsteinntaket ble gjort i går. (Tanta mi jobber der, forresten.) Det er også en del gamle damer som etterlyser drosjekortet aka. TT-kortet aka. transportkupongen aka. drosjekupongen sin. (Kan DU skjønne hvorfor én ting skal ha så mange navn? Not me neither...) Også er det selvfølgelig noen som er litt sure, men overraskende få, faktisk. I går var det en kar som brukte lenger tid på å sukke og bære seg da jeg ikke hørte hva han sa, enn det faktisk ville tatt å bare si det litt tydeligere. Dumme, dumme mannen...

Så sånn går no dagan...

Ingen kommentarer: