torsdag 17. juli 2008

JazzGass.?

Jeg henger på Blogpot stort sett hele arbeidsdagen, og det er derfor et sjokk for meg å se at blogger som i mitt hode aaaaaldri blir oppdatert, egentlig ble det for bare tre dager siden. Men sånn blir det.

Jazzen har starta, vet dere! Jeg skal ikke på noen konserter, for jeg får ikke med meg noen. Ikke at jeg har spurt så mange, men jeg kjenner folka mine såpass godt til å vite at de enten ikke har penger, eller så liker de rett og slett ikke konserter. Dull, I know, men jeg liker dem uansett!!

Men det er jo mye liv i byen på dagtid også, nå under jazzuka. Ikke at det livet greier å trenge seg inn på kontoret her jeg sitter, men jeg har tre små kvarter fra jeg slutter på jobb til bussen min går, og da pleier jeg å gå fram og tilbake i gågata og bare se. Det er mange crappy boder, og over halvpoarten selger Tokio Hotel-stuff. Nei, jeg har ikke kjøpt noe. Og nei, jeg kommer ikke til å gjøre det. Jeg synes nemlig det er skikkelig teit å lage T-skjorter med et design man egentlig ikke har copyright på, bare for at små jenter skal kjøpe det. Jeg vil ha offisiell merch, og får jeg ikke tak i det, kan det bare være. Jeg er veldig prinsippfast.

Det er forresten veldig lite telefoner til oss for tiden. Hvis du har lite å gjøre, så kan du ringe 712 58 000, og snakke litt med oss. Lat som om du bare kan fransk og arabisk. Eller så kan du begynne å grine fordi inntakskontoret er stengt. Morsomt blir det uansett. ;]

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kan jeg spørre hvor du jobber? ;P

Animalphan sa...

Det kan du. x] Fylkeshuset i Møre og Romsdal, sentralbordet. Det er lokalisert i Molde, da.. xD

Anonym sa...

Ahh, da skjønner jeg litt mer av det du skriver angående jobben ;D

Margrete sa...

du kan jo bli med på konkuransen min ? :D