onsdag 30. juli 2008

heartheartheart

Det forrige innlegget skremmer meg fortsatt, men hey: I'm over it!

(Det var forresten noe sånn som tre hundre ikoner (jamfør første bildet) på den siden min, skjønner ikke hvordan jeg greide å bruke så mye tid på å finne dem..)

Men jeg skal slutte å snakke om det! Jeg skal heller fortelle at jeg skal på Oppdal i helga! Pappa har nemlig leid en hytte via jobben, og den er visstnok veldig stor... Vi skal ha med oss "tanta" mi + mannen og sjarmtrollet (Sindre, 1 år) hennes, og vi skal kose oss! Mulig jeg er litt lame når jeg synes det er stas å være med familien på hyttetur, men det skal nevnes at a) jeg ville ha med meg en venninne, men den eneste som verken jobber eller er bortreist, blir så bilsyk at hun hadde ødelagt hele helga (sier hun selv..), og at b) jeg har ikke vært ordentlig sammen med familien utenfor heimen i hele sommer. Så det så! (Dessuten er det bare snakk om en helg!)

Dette kunne jeg tenke meg å gjøre NÅ:
- Kjøpe meg nye sko
- Gå til frisøren og stusse og klippe opp håret
- Farge håret med farge fra Praha
- Dra til Trondheim og besøke Ida (skal i slutten av neste uke!!)
- Dra ut og more meg med Cathrine og diverse
- Se på That '70s Show
- File og lakke neglene mine

FULL AV LIVSLYST OG MED EN TOHUNDRELAPP I BAGEN DRAR JEG UT FOR Å MØTE VERDEN!!

...



Ingen kommentarer: