søndag 13. juli 2008

Insanity is LOVE

Livet alene er ganske herlig, egentlig. Jeg lever på frukt, pepsi max, frokostblanding, yoghurt og pasta fra Toro, og jeg ser på MTV minst én og en halv time på morgenen før jeg begynner å gjøre noe fornuftig (som tannpuss eller dusjing).
I går hadde jeg Therese og Karianne på besøk. Vi spiste pannekaker og sminket hverandre (bortsett fra Karianne, som nektet..). Se for dere Therese som emo - bare gjør det! FUNNEY, oh jess!! xD

Bill og Tom fulgte med fra veggen hele tiden:


I det siste har jeg innsett en liten ting: Jeg er egentlig veldig teit. Jeg er helt hekta på et band som halve verdens utvalg av jenter mellom 12 og 15 år også er hekta på, og jeg er fullstendig lost i en fyr som omtrent 10 000 andre også er lost i, og som i tillegg er tysk. (OK, det at han er tysk har kanskje ingenting å si, strengt tatt, men men...) Av og til lurer jeg på: Hvorfor gidder jeg? Hvorfor blir jeg ikke lei? Én ting er sikkert: Jeg gjør ikke dette fordi jeg synes det er kult, og jeg ble ikke hekta på TH fordi "alle andre" var det. Det skjedde uten at jeg egentlig hang med i svingene, og alt jeg gjør i henhold til dem, gjør jeg fordi jeg rett og slett ikke greier å la være.

Senga mi. Tina har gitt den navnet "alteret"..

Så vær så snill, dere som disser TH-fans: De aller fleste av oss er drevet av en slags indre flamme som det ikke går an å slukke. Vi er betatt, forhekset, whatever. Jeg sier ikke at det er mange flere band som kan tenne den samme flammen, men ingen kan nekte for at TH-fans er en smule mer intense enn andre fans, sånn rent generelt. Så husk: Vi er fans fordi Tokio Hotel gjør oss glade, de skaper en god følelse i oss, og de er byggesteinen for et stort og fantastisk, og ikke minst verdensomspennende fellesskap. Spread love, not war; peace and love; light up the darkness - med andre ord: Vis respekt!

Takk for tålmodigheten. Jeg trodde egentlig jeg aldri skulle skrive et sånt innlegg, men det bare kom ettersom jeg skrev.


Se på den nydelige regnbuen som dukket opp over Breilia på fredagskvelden! Bildet er tatt av meg, fra terassen min. ^^

4 kommentarer:

Marianne sa...

Emo-Therese.. Hadde vært fun å sett et bilde av det, hint hint! ;]
Du skriver utrolig bra, og selv om jeg er så godt som anti til TH (sorry, not my taste in music) så kan jeg forstå de som er "hekta". Peace! ^^

Katrine sa...

Bra skrivd :) Helt sant det du skrive ^^
(btw jeg liker bloggen din ^^ x) )

Animalphan sa...

Marianne: Vet ikke om jeg får lov å legge ut bildene, sjø.. Peace, ja! ;]]
Katrine: Takk, fint du liker den! ^^

Maria sa...

Jeg skjønner deg godt:) Selv liker jeg ikke TH i det hele tatt. Riktig nok er jeg ikke i målgruppen deres heller, men ja...