mandag 14. juli 2008

Bill har ikke tatovering på ryggen...

Ferdig på jobb om et kvarter. Jeg skal hjem til Frei og lage middag sammen med Therese og Tina. Koselig!

I går var jeg på kino og så The Orphanage. Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke bli med, i og med at jeg, som nevnt tidligere, ikke tåler skumle filmer. Men etter litt overtalelse ga jeg meg, og det endte med at jeg og Tina satt klistret inntil hverandre med hendene foran øynene hele siste halvpart av filmen. Da jeg kom hjem, var jeg lettere hysterisk ovenfor det å være helt alene hele natta, men jeg fikk jo sove godt ... da klokken var blitt halv tre. Merkelig nok rakk jeg å drømme en hel del på de tre timene, blant annet noe som involverte Bill og ekstrem oppussing av huset mitt. (Det ble svært modernistisk, med glassinventar og oransje detaljer. Godt det bare var en drøm...)

Men men - det er nå en erfaring, det også!

Er det interessant å lese om drømmene mine, forresten? For i så fall skal jeg notere så fort jeg våkner neste gang jeg har en av de sære, hyperaktive greiene, og poste dem så dere kan lese...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg og Jannicke var på den filmen i går vi. Begge syns den var ganske bra faktisk, hva syns du? ^^,

Animalphan sa...

Joda, synes den var bra, jeg også, da jeg kom over skrekken. xD