tirsdag 29. juli 2008

Re-exploring Piczo

Jeg begynner å skjønne hvorfor folk stakk av fra meg da det var på sitt verste...



Those who dont have clear tears, cries red
Those who dont speak, speaks with a knife
Those who dont have friends, finds an enemy in theirself
Those who dont have any control, finds control in their own pain
Those who dont have any happiness, gets happiness in hurt
Those who dont have a life, take it...





Snakker vi stupid girl?



Eeeejahhh.. -.-'

EDIT: Dette var faktisk så ekkelt å se igjen at jeg vurderer å slette denne posten. Meeen.. Hjort er hjort, så hoppa vi i sjøen og ble rein og alt det der..

4 kommentarer:

Marianne sa...

Var ikke ekkelt, men litt melankolsk dette innlegget ja. Var nydelig dikt(/sang eller whatever)! :]

Animalphan sa...

Nja, jeg vet ikke jeg... Synes det er ekkelt. x] Fant det diktet på en random side en gang, og måtte absolutt ha det på min side også. Det er ganske fint, da..

Anonym sa...

Enkelte av de bildene dine var litt ekle, Veronika. :s

Animalphan sa...

Jaaa, det er jo det jeg prøver å formidle her, da..