lørdag 19. juli 2008

ROSA!!!

Ö

Gleder meg til i kveld jeg, Annelise!

Skal vi kjede oss?? Nein!

AKKURATT!

Nå skal jeg snart på butikken, for jeg skal handle inn til taco. Mamma, pappa og Ida-Marie kommer hjem klokken seks, altså om to timer, og jeg skal lage taco til dem. ^^

Jeg hører på Juntafil, betheve! Jeg lånte pulten til Aisha (proglamlederen) da jeg var i p3.. Fun fact!

Neivel...

Jeg skal ha på meg rosa kjole i kveld! Jeg kommer til å være så søøt.. Aww..


Han ser ut som en indianer, det er ikke bra.. Jeg var helt overbevist om at han var en indianer da jeg så ham første gang. (Ja, det var dette bildet.)

Men OK: B U T I K K E N !!!!
...mere Bill!!!






...OK, det siste der skremmer meg. På tide å gå..

HAHA! Se, en.. Nei, gå, GÅÅ!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Rosa er bare best! ;P

Animalphan sa...

Jaaaa..!! <3ROSA<3

annelise sa...

du va nå bra søt ja <3