torsdag 10. juli 2008

Kvantitet framfor kvalitet

Jeg har visst tilsynelatende kommer inn i en periode hvor jeg masseproduserer halvdårlige blogginnlegg som ingen gidder å lese ferdig eller kommentere. Det kan være flere grunner til det:
- Jeg sitter på en annen PC enn min egen, og har dermed ikke tilgang på bilder.
- Jeg sitter på jobb, og kjeder meg derfor en del.
- Blogginnleggene mine er egentlig råinteressante, men dere vil heller gjøre andre ting enn å sitte inne og kokkelure foran PC'n. (Det kan jeg egentlig godt forstå, og hvis dere lurer på uttrykket "å kokkelure", så kommer det fra tanta mi...)

Uansett, hva vil dere egentlig helst lese om fra min side? Ikke at jeg kommer til å snu meg helt om for dere, men fint med litt respons, liksom...
Ting jeg er villig til å skrive om:
- Rumpa til Bill
- Tokio Hotel TV (OJJ, jeg har ikke sett ukas episode enda!!)
- Diverse rykter rundt Tom og Bills kjærlighetsliv
- Bill generelt
- Tom generelt
- Georg generelt
- (Nei, jeg kan ikke skrive om Gustav, han er altfor taus..)
- Tokio Hotel over all...
- Tim Burton
- Hvor ofte, hvordan og hvor lenge jeg vasker og rydder
- Tolke sangtekster (det kan bli spennende!)
- At Pepsi Max er bedre enn cola, og at indiaburger er godt
- Jobben min (ehhe..)
- Helt teite ting jeg bare kommer på i farta

Velg fra lista!

7 kommentarer:

Anniken sa...

Tolk sangtekster!

Hva er indiaburger??

El fredrico sa...

Jeg er enig med anniken! tolk sangtekster=D Det kan bli interessant å lese=P

-Fredric-

Marianne sa...

Teite ting man kommer opp i farta er alltids underholdende ;]

Anonym sa...

JEG STEMMER FOR TOM! :D

Anonym sa...

Ikke hør på May-Lene, hehe. Random things syns jeg fønker fjell ;) Altså enig med Marianne.

Animalphan sa...

Wow, respons! :DD Hmmm, jeg kan tolke noen sangtekster, det kan jeg.. Ooog jeg kan skrive om ransom stuff, det er jo bare gøy! ^^ Og jeg kommer aaaaaaldri til å slutte å skrive om Tom og Bill, det kan du være trygg på, May Lene!! ;]

Indiaburger er en urteburger, eller veggisburger da, som smaker indisk. x]]

Marianne sa...

Sjokk at Ida er enig med meg.. ;p Høres bra ut V! ;]