onsdag 23. juli 2008

Up to date, down to love

Lørdagen var kjempefin! Vi koste oss big time; bursdagsbarnet Annelise, Tina, Ann Iren, Cathrine (not Rosenborg, anna Cathrine.. Litt mer behersket Cathrine!), Therese, Cecilie, Ida und mich! ^^ Bilder kommer kanskje i kveld, nå er jeg på jobb...

Søndagen ble tilbrakt sammen med mamma, Ida-Marie og Ida-Marie sin venninne. Vi var på stranda, hvor jeg hadde på meg bikini utenfor husets fire vegger for første gang på tre år. Progress! Bading ble det ikke, da, for det var veldig kaldt. Sommer, du liksom! Etter middag bakte jeg blåbærmuffins, med blåbær fra skogen vår plukket av småjentene. Kjempegodt! Kvelden brukte jeg på å se Sweeney Todd (igjen...) sammen med pappa. Jeg tror ikke han likte den; for mye synging og for lite dreping, men dog nok blod. Ahhahaha..!

Arbeidsdagene brukes til å lese og kommentere blogger, spille supermario og iblant jobbe. Jeg har blitt fast leser av alle de største bloggene, og favoritten er (såklart) Toroborgen, fordi bloggen hans er morsom og har innhold, uten at den blir alvorlig, saklig og kjedelig. I dag skal han visst begynne å tyde drømmet, lurer på om jeg skal sende inn den drømmen hvor Bill ikke hadde tatovering på ryggen... Skulle likt å se han prøve å tolke DEN!

Jeg leser også bloggen til Linnéa, og i går kjøpte jeg faktisk en sjokolademelk og tok ut to hundre kroner av henne på Bunnpris i Molde sentrum. Det var egentlig litt rart å se henne på ekte, nesten som å møte på en kjendis! Spooky hvordan folk greier det, og hvordan andre folk (Les: jeg) greier å bite på. Hun er jo bare en vanlig jente på min alder, som til alt overmål er bosatt i MOLDE!!

Nok om det.
Jeg kan heller fortelle dere at i dag skal jeg ut på ridetur! Hvis bare været vil bli bedre, da... Sol, sol nå, for en gangs skyld!

Jeg vil gjerne skrive mer, men jeg har ikke mer å skrive om. Det får bli senere en gang.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, sånn følte jeg det første gangen jeg så Linnéa på ordentlig og :p

Animalphan sa...

*Fjo*, godt det ikke bare er meg, da! ^^