søndag 6. april 2008

Være flink, nå...

I dag har jeg tenkt å være litt produktiv. Jeg greide ikke å stå opp før kvart på tolv, og nå er klokken kvart over ett. Jeg skal først gjøre ferdig historieoppgavene mine, så skal jeg gå og stelle meg, så skal jeg enten gå en tur eller prøve å skrive norskstilen som skulle vært innlevert i forgårs... Kjemi er også en ting jeg må få litt tid til, siden jeg har prøve på torsdag. Og skulle jeg slippe helt opp for nyttige ting og gjøre (ja, for det skjer..), så kan jeg vaske rommet og badet mitt...

3 kommentarer:

May Lene sa...

Lykke til! Personlig har jeg gitt opp alt håp om å få noe ut av den dagen her. :p

Anonym sa...

Det er bra å være produktiv, men jeg er veldig lite produktv det siste...

Animalphan sa...

Det funka ikke, da... Ble såvidt ferdig med historiespørsmålene, også gik k jeg jo tur, men ikke før kl 20, så det ble lite tid til andre ting... Dumme planlegging som aldri virker!