søndag 13. april 2008

Greier..

Tina tipsa meg om den tingen her. Jeg greide ikke å motstå fristelsen. Vet jeg er ganske spesi, dette er vel ikke det folk flest ser på som konstruktiv bruk av tiden sin... Men men.

1. How old will you be in five years?
22

2. Who did you spend at least two hours with today?
Meg selv..? Har ikke gjort all verdens i dag, bare vaska, og det gjorde jeg selv. Kan jo eventuelt si stemmen til Bill.. ^^

How tall are you?
164-165 cm

4. What do you look forward to most in the next six weeks?
Varmere vær.

5. What's the last movie you saw?
Pirates of the Carribean - At World's End. Fine filmen!

6. Who was the last person you called?
Snakker så sjeldens i telefonen.. Var sikkert mamma eller pappa.

7. Who was the last person to call you?
Mamma eller pappa igjen.. x]

8. What was the last text message you received?
"Snakes!"

9. Who was the last person to leave you a voicemail?
Sånt gjør man ikke, det er...uanstendig! ;o

10. Do you prefer to call or text?
Text.

11. What were you doing at 12am last night?
Var hjemme hos Tina sammen med Tina, Annelise, Therese og Kim og lo av The iCloth! xD

12. Are your parents married/separated/divorced?
De er gift..

13. When is the last time you saw your mom?
Hun sitter nå her og spiser is.. *sukk*

14. What color are your eyes?
Vet ikke helt.. Mest grønn og grå, men også litt grå og brun..

15. What time did you wake up today?
10.34. Så lå jeg og stirra i taket på Tom i 4 minutter. Hukommelsen er intakt, merker jeg! xD

16. What are you wearing right now?
T-skjorte jeg kjøpte for to år siden på Shopgirl og kosebuksa fra Bik Bok. Og undertøy.

17. What is your favourite Christmas song?
All I Want For Christmas Is You framført av My Chemical Romance. Fikk såvidt huka inn julestemninga et lite øyeblikk i fjor takket være den...

18. Where is your favourite place to be?
Senga mi, men også blant venner.

19. Where is your least favourite place to be?
Rom 103 på Atlanten VGS tirsdag mellom 9.30 og 10.05 og onsdag mellom 12.20 og 13.05, og rom 105 på samme sted torsdag mellom 9.30 og 10.05.

20. Where would you go if you could go anywhere?
Hvor som helst Tokio Hotel holder konsert.

21. Where do you think you'll be in 10 years?
Tror? Sikkert på en gård alene, med alle hestene. Ønsker? På en gård sammen med Bill og alle hestene!

22. Do you tan or burn?
Hehe..? Eeeh.. Nei, jeg orker ikke å finne fram ordboka nå! xD

23. What did you fear was going to get you at night as a child?
Kaptein Sabeltann! ;o

24. What was the last thing that really made you laugh?
The iCloth!

25. How many TVs do you have in your house?
3.

26. How big is your bed?
1,5 x enkeltseng..

27. Do you have a laptop or desktop computer?
Begge, men ingen av dem er *egentlig* mine. Er mest på laptopen jeg leier av skolen, da..

28.Blue or white?
Hvitt. Blå er så gale ikke min farge...

29. What colour are your sheets?
Akkurat nå er de hvite med rosa og gule sommerfugler på.. ^^

30. How many pillows do you sleep with?
Bare én, har aldri fatta pointet med å ha flere... Blir jo ikke plass til meg selv da!

31. What is your favourite season?
Sommer. Med 50+ i solfaktor.

32. What do you like about fall?
At det snart er vinter. Og jul.

33. What do you like about winter?
Jula og stillheten. Ikke snøen..

34. What do you like about the summer?
Varmt og godt, sol, festivaler og konserter, ferie..

35. What do you like about spring?
At det snart er sommer.

36. How many states/provinces have you lived in?
To. Rogaland (Stavanger) og Møre og Romsdal (Fræna, Eide og Kristiansund).

37. What cities/towns have you lived in?
Det svarte jeg egentlig på på forrige spørsmål.. x]

38. Do you prefer shoes, socks, or bare feet?
Elsker å gå barbeint, men det er vondt i lengda, og veldig upraktisk.. Da er Converse All Star en god erstatning.

Where is number 39?
Herregud, var det så vanskelig å hoste opp et spørsmål, da?! -.-"

40. What was the last thing you ate?
Eple og pære. Er jeg ikke sunn?? Jo, bra Veronika!

41. What is your favourite restaurant?
Peppes. Nr. 31: Sweet Cherry! <3

42. What is your favourite icecream?
Vanilje med sjokosaus som stivner. Nam!

43. What is your favourite dessert?
Vannmelon og ananas. Faktisk.

44. What is your favourite kind of soup?
Tomatsuppe.

45. What kind of jelly do you like on your PB & J sandwich?
Kan ikke påstå jeg har spist det overnevnte, og jeg er ikke lei meg for det!

46. Do you like Chinese food?
Ja.

47. Do you like coffee?
Ikke liker - elsker!

48. How many glasses of water, a day, do you drink on average?
På skolen blir det en del. Hjemme kanskje ett..

49. What do you drink in the morning?
Kaffe med melk.

50. Would you rather sleep with someone else or alone?
Det vet jeg faktisk ikke.

51. Do you sleep on a certain side of the bed?
Nei, sover ca midt i.

52. Do you know how to play poker?
Bare det som pappa lærte meg for mange år siden.

53. Do you like to cuddle?
Spørs..

54. Have you ever been to America?
Nope.

55. Do you have an addictive personality?
Vil ikke si det..

56. Do you eat out or at home more often?
Hjemme.

57. Last person you hugged?
Therese.

58. Do you know anyone with the same birthday as you?
Ja. Vet faktisk om tre.

59. Do you want kids?
Ja!

60. Do you speak any other languages?
Engelsk, litt fransk og enda mindre tysk.

61. Have you ever gotten stitches?
Ehm.. Nei..?

62. Have you ever ridden in an ambulance?
Nei.

63. Do you prefer an ocean or a pool?
Spørs. Bader egentlig ganske sjeldent..

64. Do you prefer a window seat or an aisle seat?
Vindu.

65. Do you know how to drive stick?
Om igjen; ordboka er utenfor rekkevidde!

66. What is your favorite thing to spend money on?
Musikk.

67. Do you wear any jewelry 24/7?
Nei. Er så upraktisk..

68. What is your favorite TV show?
That '70s Show og p3-TV Live.

69. Can you roll your tongue?
Nope.

70. Who is the funniest person you know?
Annelise.

71. Do you sleep with stuffed animals?
Ja..

72. What is the main ring tone on your phone?
Den er alltid på lydløs. Har ikke plass til noe musikk på den anyways..

73. Do you still have clothes from when you were little?
Kanskje på loftet..?

74. What red object is closest to you right now?
Rødt?? Penalhuset mitt, da..

75. Do you turn off the water while you brush your teeth?
Ja. Jeg sparer jo miljøet!

76. Do you sleep with your closet doors open or closed?
Har for tiden ikke skap på rommet, så slipper unna det dilemmaet..

77. Would you rather be attacked by a big bear or a swarm of bees?
Bjørn. Bier hadde vært mareritt..

78 var ikke her, nei...

79. What do you dip a chicken nugget in?
Kylling?? Nei takk!!

80. What is your favourite food?
Taco.

81. Can you change the oil on a car?
Nei. Ikke på hjulingen min heller, så vet du det..

82. Have you ever gotten a speeding ticket?
Nei. Sku tatt seg ut, den går bare i 45.. xD

83. Have you ever run out of gas?
Ja. Men heldigvis var bensinstasjonen 20 m borte.. xD

84. What is your usual bedtime?
22-22.30. Trenger søvn! ;o

85.. What was the last book you read?
Holder på med Harry Potter og Dødstalismanene.

86. Do you read the newspaper?
Skummer gjennom..

87. Do you have any magazine subscriptions?
Nei, ikke nå lenger.

88. Best comedian?
Sigrid Bonde Tusvik. Må jo si det, siden jeg kjenner henne..

89. Do you watch soap operas?
Nope.

90. Do you dance in the car?
Nei..?

91. What radio station did you last listen to?
Hører på p3 nå.. Eller, hørte, mamma overdøver den med mixmasteren.. x]

92. Who is in the picture frame closest to you?
Ida-Marie da hun var baby. ^^

93. What was the last note you scribbled on a piece of paper?
Husker ikke.. Sikkert noe på en handlelapp.

94. What is your favorite candle scent?
Kaffe!

95. What is your favorite board game?
Monopol. Jeg synes faktisk det er gøy!

96. Do you dance?
Det hender, men ikke blant folk!

97. When was the last time you attended church?
Konfirmasjonen til fetteren min. Som var... For et år siden.

98. Who was your favorite teacher in high school?
IS, sier vi. Det er Nicole.

99. What is the longest you have ever camped out in a tent?
Bare en natt.. Eller vent, kanskje to? Speidertur, kanskje..? Tror det var to..

100. Who was the last person to do something extra special for you?
Husker ikke, jeg..

3 kommentarer:

annelise sa...

"Do you have an addictive personality?"
eh.

JA

annelise sa...

meeen, jævlig søtt at jeg er den morsomste personen du vet om da!
Råsøtt <3

Animalphan sa...

Er jo ikke rart at du er det da, ler meg jo nesten i hjel når du er i nærheten.. x]

Tror nok det muligens var engelskkunnskapene som svikta på det spørsmålet. ...igjen. xD Men jæjæh..