onsdag 30. april 2008

Dying to be thin

Har egentlig ikke tid til å blogge nå, men må man så må man..

Hvor tynn må man være for å være modell i dag? Jo, veldig tynn..


Fint? Jeg synes ikke det.. Det er helt unaturlig; man får ikke en sånn kropp hvis man spiser sunt og normalt. Og det verste er at man MÅ se sånn ut for å få vise seg på en catwalk. Hvorfor? Spør du meg, så spør jeg deg..

Mange unge jenter (og gutter) sulter seg for å få en sånn kropp. Mange blir EKSTREMT tynne, så tynne at det er ekkelt og skummelt å se på.



Tenk å være så tynn, da?

Og jeg sier det bare; HVEM SOM HELST kan bli tatt av den bølgen. Det er skummelt, det er ekkelt, og jeg kan ikke forstå hvordan det kan skje. Men det skjer; hver dag, overalt. Det er helsefarlig, og mange dør av det, og hvem er ansvarlig?

4 kommentarer:

May Lene sa...

Æææ, for en ekkel video! Det er virkelig ikke fint når beina stikker ut overalt!

Jeg vil si at modellbyråene og media har skylda..

annelise sa...

fysja.

ETA MAT og boikott modellbyråene!
Blitt en jævla trend vettø..

Anonym sa...

fikk ondt inni meg -.-

Anniken sa...

Ser ut som de kan klappe sammen når som helst, bare du klapper henne på skuldra eller noe...