torsdag 10. april 2008

Randomness..

Slenger inn et innlegg bare for å holde optimismen oppe. Men vet.. Hei, det ER jo ingen optimisme her!

Jeg har av en eller annen grunn begynt å bry meg om matematikken, noe som fører til desperasjon av den enkle grunn at jeg forstår nada. Asymptoter, rasjonale funksjoner.. Hvor er logikken?

Det at konserten er avlyst hjelper heller ikke. Kanskje jeg skal gå i hi?

Er det litt merksnodig at jeg liker denne sangen?:
NEI, VENT! PC-lyden min har klikka, så jeg tør ikke å gå inn på Youtube og hente koden midt i norsktimen, det blir bare flaut..

Hmmm, noe annet jeg skal skrive? Kanskje dere som leser har noen ideer til hva jeg skal skrive om? Og still meg gjerne spørsmål, jeg skal prøve å svare så ærlig som mulig!

3 kommentarer:

May Lene sa...

Jeg joiner det med å gå i hi altså.. Vi graver oss ned, eller noe. -.-

Animalphan sa...

Ja.. Vi barikkaderer døra til rommet mitt og er der til sommerenferien begynner. Det funker, vi overlever der; jeg har bad og vannkoker. x]

May Lene sa...

Hahaha! I'm in. x]