lørdag 19. april 2008

Saturdaaaaay, yeah..

I dag skulle jeg egentlig bare poste et mikrolite mystisk innlegg, men så ville jeg faktisk blogge ordentlig i stedet for. Er ikke det typisk? Den mystiske setninga får heller komme inn på slutten av innlegget, så stay tuned!! x]

Hm, i går var det koselig! Jeg fikk endelig møte Ida, eller Micha Lilla, som hun heter på Respect. Hun er altså så søt og snill, og vennene hennes var også veldig koselige. Hun bor egentlig i Trondheim, men er i Braathallen på Shell cup. ^^ Skal møte henne i dag også, jeg har begynt å kjøre igjen, så det er nada stress.. x""D LITT skummelt til tider, med så mye trafikk inn mot byen (siden vågen er stengt), men det funker når man tar det litt med ro, kjører forsiktig og er oppmerksom på hva som skjer rundt seg. Noe jeg er ganske flink til blitt, etter at jeg velta overende etter å nesten ha krasja inn i bilen foran. Hvorfor skal man stoppe rett ved busstoppet til Nordlandet U-skole, fortell meg det? ;o Men det gikk bra altså, også er det et år siden.. xD Grunnen til at det skjedde, var forresten at jeg var dypt inni mine egne tanker om å få møte Gerard Way. Jess, og hun slipper vi ut i trafikken??, tenker du da, HAHA! xD


OKKK, jeg tror jeg er LITT hyper i dag, BORT med sjokoladeskåla! Mamma har en (u)vane med å sette fram en sjokoladeskål etter frokost i helgene, men når jeg ikke står opp før de andre er ferdig med å spise, blir det sånn at jeg spiser sjokolade SAMMEN med frokosten. Det funker det, altså, men litt grasalt er det. Sikkert noen der ute som synes det er helt forkastelig. Ikke vet jeg.

Å, JESS, ehm, det har skjedd noe fint i går kveld, etter jeg kom hjem fra Braathallen. Jeg har nemlig fått tilbake en av mine TRE tapte bestevenner! ^^ Nå kan dere gruble på hvem det var, mens jeg finner et bilde og konstruerer den setningen jeg snakka om først i innlegget.



Happy b'day to the prettiest girl in Oslo, thanks for guiding me out of Egypt. Still miss you, but I'm doing fine, U don't have to meet me, 'cause I'm fine..

Ingen kommentarer: