onsdag 23. april 2008

One more time..

Dette er en av de kveldene jeg ikke har lyst til å legge meg. Så her har dere enda en lang liste med spørsmål. Enjoy..

What is your middle name?
Har ikke.

What color is your mailbox?
Grønn. Nesten alle postkasser her omkring er grønne. Ganske kjedelig, i grunn..

Are you single?
Ja.

Have you ever hit a deer?
Nei. Grevling. (Det var pappa.)

Do you have to drive over a bridge to get home?
Ja, enten det, eller gjennom en undersjøisk tunnel. Sånn er nå det..

What color is your room?
Fersken eller noe.

Do you have a small driveway?
Liten og liten.. Vi har garasje, så tenker ikke så mye på oppkjørselen. Står en trampoline der, tatt det i betraktning er den nok ikke sååå liten..

Do you know anyone with the same ring tone as you?
Nei. Eller jo, sikkert. Men telefonen min er alltid på lydløs..

What do you do first in the morning?
Skrur på musikk.

What brand is your printer?
hp? Nei, ærlig talt så husker jeg ikke..

Do you enjoy fighting with people?
Nei. Jeg synes det er trist.

Is your hair naturally straight or curly?
Litt sånn bølgete, kan man si..

What is your ringtone?
Lydløs, som sagt.

Are you taller than your mum?
Nei, men nesten.

Who is your number 1 friend?
Vet vel ikke jeg! Kan ikke velge mellom dem, blir som å velge mellom kaffe og pepsi max..

Do you like someone?
Ja, liker mange, jeg..

Do you enjoy writing in coloured pens?
Hvis den er rød, så.

Does anything hurt on your body right now?
Ja, magen.

Do you often cry during a movie?
Egentlig ikke, men Mannen Som Elsket Yngve veier vel opp for alle filmene jeg ikke har grått til..

Last phone call you received?
Noen som Tina ringte, som ikke svarte men ringte henne tilbake. Hun hadde ikke penger på kortet..

Last text message?
"Trenger kontonr. For overførsel, ref. Tokio hotel. Veninna di", fra pappa.
Ååå, nå gjorde den meg bare trist..

Do you hate your life?
Nei. Da hadde jeg sikker gjort noe med det..

Are you cold?
Noen ganger, ikke konstant.

Do any of your friends have kids?
Hvis tantet regnes som venner, så ja.

Do you know anyone that is pregnant right now?
Nei.

Who should pay on the first date?
Vet ikke. Har ikke så god erfaring med sånt..

How many years older than you are you willing to date?
Ikke så mange, egentlig, men man vet jo aldri..

Do you have any friends?
NEI!!!!! *gråte*
x] Joda, og de er så søte, så.. ^^

Do you have any mean friends?
Spørs. Alle kan jo være slemme iblant..

What is the ugliest colour to wear in your opinion?
Gul og oransj.

Have you ever liked someone who all your friends hate?
Hater dere Bill, folkens? o.O

Do you scratch your ears?
Det hender.

Who was the last person to hug you?
Tina.

How tall are you?
164-165, tror jeg.

What is the closest green object?
En pakke Kleenex.

If you were born the opposite sex, what would your parents name you?
Aleksander. Og da hadde jeg faktisk fått navn med en gang, mens de trengte over to måneder på å hoste opp "Veronika"..

Do you want to have kids?
Såklart!

What is the brightest colour you're wearing?
Hender jo jeg går i hvitt, men ikke alene!

Who is the friend you have that you would never have expected to have?
Vet ikke, jeg.. *tenke* Nei, jeg aner ikke.. x]

Who do you hate the most right now?
Vet ikke, tror ikke jeg hater noen..

Do you like your dad?
Jada.. ^^

Do you have any TV shows on DVD?
Ja; The Osbournes sesong 1, That '70s Show sesong 1, Friends sesong 10 og hele Olsenbanden Jr. Første Kupp (julekalenderen..). Var forelska i han som spilte Benny..

Are you wearing make-up?
Ja. Eller, ikke akkurat nå, men hver dag, liksom..

Do you have a tattoo?
Nei, men vil ha!

Have you ever broken a pinyata?
"Katta i sekken", jada, i barnehagen..

Do you know how to draw?
Nei, hender jeg slår til med en Nemi-tegning som tåler dagslys, men jeg har ikke noe taltent, nei..

Who loves orange soda?
Bill?? Tom?? Nei! Da er det ikke viktig, sant?

Do you work a lot of hours?
Med skole? Ja..

Is there anything you regret?
Ååååååja..

Do you know where your family name originated from?
"Knutson", nei? Var vel en fyr som het Knut som fikk en son??..

Is there an animal that creeps you out?
Langfotekongler med vinger. Ellers er jeg meget tolerant.

What is your favorite color ON A CAR?
Svart og rød.

Do you use digital or film cameras?
Tar sjeldent bilder, når jeg gjør det bruker jeg mobilen, haha.. x]

Do you own an iPod?
Nei, den forrige døde, så nå har jeg en Asono X4 i stedet. Den er fin, da..

Do you like going to water parks?
Egentlig, men ikke nå lenger..

Who was the last person you hung out one-on-one with?
Tina, på Piren. Jepp, jeg har offisielt bare hengt rundt på Piren! x"D

Regret doing anything in the past week?
Jaaaaa..

Last awkward moment?
Husker ikke, jeg..

When a friend walks out of your life, do you go after them or let them go?
Spørs hvordan, om hun flytta, så finner jeg henne, men om det er noe annet, så har jeg lært av mine feil..

What do you do when a telemarketer calls?
Legger på. Uten et ord.

Would you go a month without washing your hair for $5,000 dollars?
Nei..

Would you cry if you found out you were pregnant?
Det tror jeg da..

Have you been pressured to do anything recently?
Nei..?

Who are you voting for in 2008?
Er ikke valg nå..?

What is in your bag?
Skolesekken? Bøker, PC, lader, mat, vann, penalhus.. Ja..

What outfit do you have on at this exact moment?
POTC-T-skjorte, kosebuksa fra Bik Bok, mørkegrå sokker og undertøy..

What side of the bed do you sleep on?
Sånn ca midt i..

Would you rather go camping or to a 5 star hotel?
Spørs, egentlig. Vil heller campe på Hove enn å sove på hotell på Gol, for å si det sånn..

When did you last cry?
Mannen som elsket Yngve.

Do you have any siblings?
Ja..

The status of you and the last person you texted is?
Han er pappaen min..?

Do you like your current relationship status?
Kan ikke si det, nei..

Do you still talk to the last person you dated?
Nei..?

Would you rather feel pain or be numb?
Vet ikke.

Have you ever taken anyone/anything for granted?
Tror det, men tror ikke det er så lurt..

Do you hate being alone?
Nei, det takler jeg fint. Har bok. xD

Has anyone ever broken your heart?
Jada..

Would you cheat on your boyfriend/girlfriend with Brad Pitt/Angelina Jolie?
Ikke Brad, hvertfall!

Last time you went swimming in a pool?
I påska.

Where was the last place you went shopping?
Senteret. I byen.

Are you afraid of falling in love?
Nei, er kanskje litt for uredd på det punktet..

How do you feel about your hair?
Det trenger ny farge snart..

Can women and men be “just friends”?
Ja. Teit spørsmål.

Last restaurant you went to?
Husker ikke, går ikke så ofte på resataurant, akkurat.. x]

Do you still talk to the person who hurt you the most?
Nei.

Do you drink coffee?
Såklart, hver morgen, og avogtil hele dagen..

Do you crack your knuckles?
Ja. Det er ikke farlig, sånn som mange tror. MYTE!

Do you like surprises?
Ja, hvis de er fine, så. Med andre ord: Ikke "Konserten i Oslo HELT AVLYST!", men "Tokio Hotel tin Norge 7. april!!!"..

Are you ticklish?
Ja..

Are you typically a jealous person?
Ja. Veldig.

4 kommentarer:

Tina sa...

Haha, sånn er så gøy! :D

Kan jeg kopiere den å svare jeg også?

Animalphan sa...

Såklart! ^^ Kan ikke akkurat si jeg har copyright, thaha.. x"D

May Lene sa...

Jo Veronika, jeg HATER Bill! :o Heah, neida.. Ville du vært utro med Angelina Jolie altså? Siden du svarte "Ikke med Brad iallfall", mener jeg? :p

Animalphan sa...

Heller henne enn Brad, ja, that's for sure..

Jeg har forrsten sjekket rundt, og det er ingen av vennene mine som hater Bill. De bare misliker ham. x"D