søndag 27. april 2008

Siste gang!

Nå blir det kanskje litt for mange lange lister med spørsmål her i bloggen. Jeg skal slutte nå. LOVER!

1. Hva heter du: Veronika
2. Har du kjæreste: Nei
3. Hva gjorde du klokken 8 i dag morges: Sov
4. Siste tingen du kjøpte som kostet over 300 kroner: Hmm.. Hmmm.. Det er faktisk veldig lenge siden, må vel bety at jeg er sparsommelig. (Ö) Tror det var klær i Oslo, et skjørt og en genser på Shopgirl
Røyker du: Nei
6. Snuser du: Nei
7. Hva slags sokker har du på deg: Har ike på meg sokker, faktisk
8. Hva er msn nicket ditt: Mini-Agnete. Har vært det de siste tre (?) årene (kommet ut av telling), og jeg er redd for at noe forferdelig skal skje hvis jeg skifter det
9. Har du noen gang vært på elgjakt: Nei!!
10. Hvor mange barn vil du ha: To eller tre
11. Har du gått i butikken i pysjen: Bare bensinstasjon
12. Har du hatt vannkopper: Ja
13. Har du gått over veien på rødt lys: Ja
14. Hva synes du om sosser: Jeg synes de er kvalme
15. Har du noen gang brekt en kroppsdel: Nei
16. Hvem var den siste du lå i samme seng med: Therese
17. Hva skal du i morgen: Skole
18. Er du perfeksjonist: Noen ganger
19. Hva står det på den siste meldingen i innboksen din: Har ikke mobilen her nå, men det står noe sånt som at "jeg må finne en helg hvor jeg ikke har lova meg bort og hvor jeg har råd til bussen", den var fra Anette
20. Det første du legger merke til hos det motsatte kjønn: Høyde og kroppsfasong, tror jeg
21. Favorittsport: Ridning, helst i skog og mark
22. Øyenfarge: Grå/blå/brun/grønn
23. Bruker du fint eller grovt dasspapir: Tror det regnes som fint, det er i hvert fall betydelig mer behagelig enn det på skolen
24. Har du drukna en fisk: Går det an? O.o Men nei, det har jeg ikke gjort
25. Har du hvite vegger på soverommet ditt: Nei
26. Hvordan ser hårstrikkene dine ut: Svarte og helt vanslige, fra H&M
27. Når våknet du i dag: Ca halv ti
28. Hva får deg til å bli glad: Hyggelige overraskelser; at en venn ringer og vil finne på noe, at jeg får 6 på norskstilen min, at Tokio Hotel kommer til Norge...
29. Er du fornøyd meg livet ditt: Noen ganger, og noen ganger ikke
30. Hvor er bestevennene dine akkurat nå: Vet ikke, sikkert hjemme hos seg selv

Den siste personen som:
1. Lå ved siden av deg i sengen: Therese
2. Så deg gråte: Tina og Knut, og forsåvidt en hel kinosal
3. Du spiste middag med: Pappa
4. Du pratet med på telefonen: Pappa
5. Overrasket deg: Anette..?
6. Fikk deg til å le: Annelise

Ville du helst:
1. Pierce nesen eller tungen: Helst tungen, det er finest, men det gjør sikkert mindre vondt i nesen...
2. Være seriøs eller morsom: Spørs helt på anledningen
3. Drikke hel eller lettmelk: Lett
4. Dø i en brann eller drukne: Drukne
5. Tilbringe tid med foreldrene dine eller fiendene: Foreldrene mine

Er du:
1. Simple eller komplisert: Komplisert
2. Hardcore or soft: Litt begge deler

Liker du best:
1. Blomster eller godteri: Godteri
2. Grå eller svart: Svart
3. Farger eller svart/hvitt bilder: Spørs
4. Lyst eller kjærlighet: Kjærlighet
5. Soloppgang eller solnedgang: Solnedgang
6. M&Ms eller Skittles: Vet ikke
7. Være lenge oppe eller våkne tidlig: Begge deler (Kan dog ikke gjøres mer enn tre døgn på rad, før du lider av søvnmangel)
8. Sola eller månen: Månen
9.Vinter eller høst: Høst
10. Bekjente eller ha to bestevenner: To bestevenner
11. Sol eller regn: Sol
12. Vaniljeis eller sjokoladeis: Vanilje

Den siste måneden, har du:
1. Hatt en kjæreste: Nei
2. Kjøpt noe du ikke har trengt: Nei
3. Synget foran mennesker: Nei
4. Blitt klemmet: Ja
5. Følt deg dum: Ja
6. Blitt flau : Ja
7. Vært høy: Nei?
8. Danced Crazy: Nei?
9. Klippet håret: Nei

Har du noen gang:
Elsket noen så høyt at du har grått: Vet ikke, spørs
Drept et dyr: Nei! ö
Ringt med skjult nummer: Ja
Vært forelsket i noen som ikke en gang visste hvem du var: Ja
Vært på nettet i over et døgn i strekk: Nei

Ingen kommentarer: