onsdag 16. april 2008

Another turning point, a fork stuck in the road...

OOoooOO..K.

Musikk er faen meg livet. Akkurat nå hører jeg på Lily Allen. Sangen heter.. Everything's Just Wonderful, tror jeg. Det var den som.. hm, ja, hvis du leser, så husker du kanskje.

Vi må over 1000 sjøer til
Gjennom 1000 mørke år uten tid
1000 stjerner drar forbi
Vi må over 1000 sjøer til
1000 ganger gjennom evigheten
Da blir vi endelig frie

Men jeg hadde faktisk bestemt meg for å skrive en normal post for en gangs skyld - det er så lenge siden sist - så det er på tide at jeg starter...

I går hadde Marte bursdag (17 år - stor pije!), og jeg, Tina, Therese og Merete var oppe hos henne og spiste kake (hvor mange ganger blåste man ut de lysene egentlig?) og potetgull og dip. Også drakk vi brus, da. Det var skikkelig koselig, jeg hadde det rågøy! ^^ Siden Tokio Hotel-bladet var utsolgt på Narvesen, brukte jeg over tre timer på å lage et hefte i Word (ahh, n00b! x]) med alle tekstene til Schrei, også fikk Marte både CD og hefte med tekst og fine bilder i gave fra meg.. x] Jeg tror hun ble glad for det!

I helga blir det ordentlig bursdagsfest, vi får se hvordan det går.. Skal ikke si så mye her, for da tror dere jeg er gal, men noe passer godt med noe annet her! xD

Men nå må jeg gjøre litt matte, ikke at den ikke uansett går til helvete, men man vil vel berge 3'ern sin så godt det lar seg gjøre? Schüss! ;*

EDIT; Jeg greide å glemme igjen Tinkerbell-boka som jeg skriver all skoleinfo og annet usaklig crap i på rom 205 i dag, jeg mista den i golvet to ganger, og andre gangen fant jeg det best å bare la den ligge, siden alle stirret på meg.. Om noen skal dit i førtetimen i morgen, så ta den med til meg, plis!! xD ^^

5 kommentarer:

May Lene sa...

Jeg er på 102 i førstetimen i mårra, dessverre :p

Åww, 1000 Meere er så fin. <3

Tina sa...

Det var koselig hos Marte! :D

Ikke så fint navn på innlegget da må jeg bare si.. :p

Animalphan sa...

Hæhæhh, har hørt den så ofte på radioen, at jeg måtte bare snike den inn... Sorry! x""D

Forrsten var det 203 jeg glemte den, men gidder ikke stresse. Vaskadama har sikkert tatt den!! x]

annelise sa...

fint for dere,da.

Animalphan sa...

Whaat? ö