lørdag 5. april 2008

Hei hei..

Jeg har fortsatt masse og klage over, og jeg føler meg ganske stygg og ego når jeg gjør det...

Uansett, i går hadde jeg besøk av jentene, altså Annelise, Tina, Anniken og Marta. Vi så Music and Lyrics og Et Kongerike For En Lama, det var koselig! ^^ Jeg vet jeg etter planen skulle vært i Oslo nå, men det forandra seg. Jeg fant ut at jeg rett og slett ikke har noe der å gjøre når det ikke er konsert, og at jeg dessuten trenger tida til norskstil (som jeg ikke har levert), historieoppgaver (som jeg heller ikke har levert) og kjemi, som jeg har prøve i på torsdag.

Det er fælt hvor kjip en helg kan bli når du har vært syk forut for den, og arbeid har hopet seg opp, og når en konsert du har gledet deg noe sinnsykt til i tre måneder ikke ble noe av likevel...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Alt ordner seg ;) Det gjør det alltid til slutt.

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
May Lene sa...

De historieoppgavene har jeg ikke engang begynt på, for å være ærlig. Men jeg tror Marta over her har rett, alt ordner seg! ^^

Animalphan sa...

Så søte dere er!

Jeg vet ikke hva jeg venter på, kanskje et mirakel eller noe... Noe fint noe, hvertfall!