tirsdag 2. oktober 2007

Norsk igjen, ja...

Jess da, sitter her i norsktimen igjen, jeg. Vi har fått utdelt et hefte med nynorsk-oppgaver (eller noe sånt, har ikke sett så nøye på det). Vitsen er nå at vi skal skrive på det, da. As if! -.-

Jeg er i hvert fall ferdig med matteprøven min, da! Det gikk faktisk litt bedre enn forventet, og jeg håper på en 4, men skal være fornøyd med en 3.

Jeg kan fortelle dere at jeg har fått meg jobb. Som barnevakt! Oo jeg skal passe på ei jente på 6 og en gutt på 4 mens mora deres er på jobb. Jeg gleder meg faktisk, synes det er koselig, jeg.

Snart lunsj nå, ja. Vi pleier å sitte inne hos Tina på 2MK-rommet da. Før satt vi i aulaen, men det er mye koseligere inne hos MK. Og i dag tror jeg faktisk de har stengt av aulaen også...

I høstferien - DA skal jeg kose meg! Tina, vi må få tatt den foto-sessionen da! Jeg har funnet en konkurranse på den norske Tokio Hotel-sida hvor man kan vinne konsert + møte med bandet. Vitsen er å lage en 30 sek snutt hvor man mimer Bill. Ser dere det for dere, folkens? Det gjør ikke jeg! Men jeg skal prøve. Jeg skal møte min Bill. Jeg høres ut som en fjortis.

I stad, da jeg så på timeplanen, fikk jeg en gledelig nyhet. Jeg slutter en time tidligere i dag, for vi har ikke kjemi! Jess!!

*lol*

Elsker dere, folkens!

4 kommentarer:

annelise sa...

Jeg vet du elsker meg :D elsker deg også <3 (og tokio hotel) *hjerte hjerte hjerte*
eller... nei

Animalphan sa...

Haha, jooooda, vet du elsker dem innerst inne! *Skapfan* ;D *lol*

Tina sa...

Du har nok kommet ut av skapet ;)

Animalphan sa...

Jeg, ja! Snakka om Annelise, jeg! XD