søndag 30. september 2007

Sykingen meg...

Jeg har greid å bli syk igjen ]:

Skulle egentlig ligge over til Annikan i går, men måtte avlyse fordi jeg var dårlig. Det suger... Kan ikke komme innom henne i dag heller, slik jeg hadde håpet jeg kunne, så jeg må nok sitte her og øve på den håpløse matematikken helt alene. Jeg gir snart opp...

Men men. Jeg kan fortelle dere at jeg har fått gave fra p3. De sendte meg en koselig pakke med 4 DVD'er, attest, kort og CD med alle innslaga mine på. DVD'ene jeg fikk var alle Tim Burton-filmer: Edward Saksehånd, Sleepy Hollow, Ed Wood og Charlie og Sjokoladefabrikken (sistnevnte hadde jeg fra før, så den må jeg bytte når jeg skal på Noghtwish-konsert i Oslo i desember). I går så jeg Ed Wood, den var bra, var svart/hvit også, slik at man får den derre "gammel skrakkfilm-følelsen". Ed Wood var en regissør som levde for mange år siden og som aldri fikk laga en ordentlig film, men som fortatte å prøve helt til han døde. Han bla kåret til verdens verste regissør.

Nå er jeg svimmel igjen, jeg tror jeg skal slutte og skrive og heller konstentrere meg om matematikken. Dere skal indeed få vite hvordan det gikk!

See yah, godtfolk!

2 kommentarer:

Tina sa...

Du og syk?? Jeg og har blitt syk, har mista stemmen! :o Feber du eller?

annelise sa...

aww.
stakkar!

God bedring søta :)