tirsdag 9. oktober 2007

Me likes ferie x)

Nå har jeg høstferiiiiii! ^^

Jeg har ikke gjort så mye så langt i ferien, da. Eneste begivenheten er vel fotoshooten Tina hadde for Marta, Annelise og meg i går. Vi hadde det dritartig, og vi raserte nesten ikke hele huset mens mamma og pappa var i Fræna (Vi bare herpa taket litt, og den solskyggetingen på terassen knakk, men DET var vinden sin skyld!). Det ble mange fine portrettbilder, som Tina skal redigere for oss. Nesten som å ha en proff fotograf at your personal service! x)

I dag har jeg vært sammen med Therese på Futura. Jeg fikk endelig kjøpt meg en ny svart neglelakk! Vi hadde det gøy. ^^

Vi på topp.no-snakken har forresten fiksa vårt eget forum nå. Det rocker! Bare se selv om du vil: http://www.respect.diskusjonsforum.no/ Jeg er Animalphan der også, om du lurte! x)

Forresten er jeg fortsatt helt lost i Tokio Hotel... Her ser dere Bill en gang til:



Esså søøøt! ^^

Ingen kommentarer: