mandag 15. oktober 2007

My Chemical Frustration

Ja, jeg har kjemi nå. Og det suger. Det suger ikke så jævlig som det gjør nå til vanlig, men jeg har bare sovet noe sånt som 5 timer i natt. Og da er jeg egentlig overtrøtt. Det er morsomt å snakke med Annelise, da, og i historie og filosofi gjør vi som regel ikke nor likevel, så det skal nok gå fint etter lunsj.

Men OK. På fredag lå Therese over hos meg. Det var skikkelig artig! Vi laga faktisk Tokio Hotel-plakater, vi klipte og limte og pynta. Jeg har laga en med hele bandet, og en med bare Tom, og den skal Marte få. Hun skal hjelpe meg å farge håret i dag. Jeg skal til frisøren og klippe meg etter skolen. Vet ikke helt hvordan jeg skal ha det enda, men jeg har samla inn noen kewle bilder som jeg har tenkt å vise frisøren, så kan hun gi meg tips. Jeg tror uansett jeg skal ha en lugg som dekker det ene øyet. Hehe...

På lørdag var jeg og Therese sammen med Marte. Vi gikk først hjem til meg og spiste taco. Marte er også veggis, jeeeej! Etterpå skulle vi egentlig opp på Stasjon' og kjøpe Hubba Bubba, som Therese hadde ekstremt lyst på, men det ble til at vi stakk innom Ghetto'n, der bandet som består av Christoffer, Kjetil og Magnus var og øvde. Vi var der ganske lenge, og da vi endelig kom oss på Stasjon', var klokka halv to. Therese syntes det var veldig rart at Hubba Bubba'n ikke var rosa, men lysegul. Ja ja...

Også må jeg nevne at bestefar har vært på besøk i helga. Det er ikke bra, hvis du lurte. Jeg er ikke så glad i han at det gjør noe, liksom...

Da Therese lå over til meg, snakka vi om mye usaklig, og jeg kom på et skikkelig interessant spørsmål: Shaver Bill Kaulitz leggene sine? Det visste ikke vi. Men det visste Marte. Og svaret er ja. Er det ikke flott, Annelise? .-.

2 kommentarer:

annelise sa...

hørtes ut som en koselig helg^^
men han kunne seriøst spart seg for den derre shavinga si. Herreguud xD

Tina sa...

Mannfolk som shaver leggene? :o
Er det så maskulint da?