mandag 22. oktober 2007

Rare dagen.

I dag har vært en ganske teit dag. Jeg greide faktisk å forsove meg, ble vekt av mamma kl 7.39, tyve minutter før bussen går. Jeg tok Timekspressen i stedet, og ble 20 min for sein. Jan Ragnar, min lærer i biologi, hadde stengt rommet for innlevering av oppgaver på Fronter, og jeg hadde ikke fått levert dem inn i går kveld fordi pappa klikka på meg og sperra nettverket. Så de har jeg fortsatt ikke fått levert inn. Jeg får ikke til noen ting i kjemi, og heller ikke i historie&filosofi. Svein Erik truer med å flytte Cathrine, Annelise og meg fra hverandre hvis vi fortsetter å snakke bort timene i det faget. Det er jo de koseligste timene i hele uka, jo! ]: I tillegg vet jeg enda ikke hvor jeg skal gjøre av meg før Halloweenfesten på onsdag. Annelise skal til noen karer i klassen sin, men dit vil jeg helst ikke, siden alle som hater meg er samlet der. Tina skulle egentlig til Britti og feire bursdag, men det ble visst avlyst, så da vet ikke hun hvor hun skal heller, og føler at hun står mellom meg og Annelise. Jaja, jeg har i hvert fall planlagt kostymet mitt: Kjolen min fra Bik Bok som jeg ar brukt en mill ganger - og som har en ganske spesiell historie bak seg, de rosa og røde pumpsene som jeg aldri får brukt ellers, prinsessekrone, tryllestav og frika liksminke. Dette blir rart!

1 kommentar:

Tina sa...

Hei, vet ikke om det blir til Britti, Sigrid måtte finne ut om hun skulle på jobb og sånn.. Men du trenger ikke ha dårlig samvittighet for noe altså ;-)