onsdag 17. oktober 2007

Zimmer 483

Zimmer 483 - Det er den som står i spilleren min nå! Musikken der er så elsk, den! Men...jeg hater CD-heftet! Ö Det er nemlig så...off. Greit, det er sikkert ikke ment sånn, men det virker som om de prøver å spille på sex her. JEG oppfatter det hvertfall sånn. Offa meg, assa. Greia er liksom at de er smurt inn i søle, da. OK, liksom, men jeg synes ikke det er noe kult! >< Også er det bilder på alle sidene... Det kunne de spart seg. Det holder med max to steder på coveret, synes jeg. Eller, egentlig kan man ha bilder overalt, men ikke mange av de samme folka! Det er liksom to av hver person pluss to av hele bandet. -.- Nei, jeg skal slutte å snakke om det der nå.

I går så skjedde noe utrolig usaklig. Annelise hadde mista matteboka si, så Tina, Marta og jeg så igjennom alle de ulåste skapene på skolen for å finne den. Vi fant den ikke, men vi fant noe annet: FISK. Jadda, lys levende fisk I EN BOLLE! Gaad, er det mulig, liksom? I et skap på skolen, for helvete! Ö Mest usaklige jeg har opplevd...

I stad så skulle Ida-Marie på dansing. SKULLE, ja. Og jeg skulle liksom bli med da, for pappa vet ikke hvor Sangen Hus er hen. Så ja... Men nei. Hun ville ikke gå ifra Hannah Montana, serru. Hun nektet. Og pappa tvingte henne ut i bilen, det var ikke hyggelig akkurat. Men lenger enn bilen kom de ikke. Tingen var at vi skulle hente en pakke i samme slengen, men da det gikk bananas i bilen, så gikk jeg selv og hentet den pakken. Da jeg kom hjem, lå pappa og sov på sofaen, og Ida-Marie lå over to kjøkkenstoler. Faen, jeg lever i en fucka familie. ><

Det stygge historieprosjektet er også helt fucka. Vi skal liksom skrive om antikkens innflytelse på moderne politikk. Etter mye om og men skal jeg skrive om demokratiet i dag kontra i antikken da. Liksom.

Egentlig har hele denne uka vært skikkelig fucka. Jeg håper det blir bedre neste uke. Hade.

2 kommentarer:

Tina sa...

Det går så bra så ;)

Usaklig med skapfisk..

Tina sa...

Keep watching the shit, keep watching the shit ;D