tirsdag 16. oktober 2007

Nytt hår og lite strøm

Nå har jeg fritime. Sitter i aulaen sammen med Marta og Anniken. Jeg har lite strøm på PC'en, da... Hva er greia med at det er så jævig få strømkilder her??!

I går var jeg hos frisøren. Jeg klipte meg lugg. Den ligger over det høyre øyet. Det er tøft. Klipte også opp litt, men det er det ingen som ser. Da jeg satt i frisørsalongen, kom det inn ei dame som var ganske brautende. Hun ville visst sette opp håret i neste uke før hun skulle til London. Litt etter hun hadde kommet inn, kom også ei jente på 12-13 år som sikkert var datteren hennes. Hun bar på en Mix-pose. Etter litt negynte hun å knote med den posen, og det såg ut som hun skulle ta ut en film fra den. Men så var det en CD. Gjett hvilken..! Jada, det var Scream. Jeg begynte å le høyt inni meg! De er over alt, folkens!!

I sted hadde jeg fransk, da. Snakka med Monica. Hun sier Bill er homo, og hun er skråsikker. Jeg sier: Er du den rette til å snakke, Monica? Jeg skal hvert fall ikke tenke at han er det før han har sagt det selv. Ig jeg skal ikke slutte å digge TH hvis han sier det. Så det så.

Etterpå har vi Historie og Filosofi igjen. Jeg skal sitte her litt til, så skal jeg gå gjennom hele skolen for å komme femti meter bortover gangen. Må også gjennom musikkgangen. Jeg håper jeg overlever, og ikke blir drept på veien av "The Die Emo Die Association", som holder til i 1MU. -___- Wish me luck!

1 kommentar:

Anonym sa...

Han ligner jo på ei jente...

Håret ditt ble stilig ;D