fredag 12. oktober 2007

Timian videre i Idol!

Jeg vet hvordan det er å være glad uten å vite hvorfor.

Men på onsdag var jeg glad for en helt bestemt grunn! Da gikk nemlig Timian videre i Idol! Timian går på musikklinja på skolen min, altså Atlanten Videregående. Han er jo kjempegod til å synge! Jeg stemte på han mange ganger (skal ikke si hvor mange, hehe...). Og nå må vi sørge for at han går videre hver gang, helt til han når finalen sammen med Isabella! (Men noen andre får sørge for at hun går videre, da...) Jeg har dett Timian opptre en del ganger før, både på skolen, danseshowet vårt og på Tahitibrygga. Han leverer alltid! Det skal bli morsomt med Idol i år også, ja! ;D


Her ser dere Timian opptre på på Unge Tahiti i fjor:


Videre kan jeg fortelle at Tina, Annelise, Knut og jeg var i Ålesund på onsdag. Vi var i Akvariet og så på fisk, og det morsomste der var de søte rekene, sant Annelise? Jeg tror nok ikke noen av oss vil spise reker igjen med de første, nei. Eller, jeg er jo veggis da, så jeg spiser det ikke uansett...

Jeg har også blitt moderator på Trend og Sminka-temaet på det nye forumet vårt. Det er morsomt å være moderator, altså! Takk, Sattan! ;D

I forgårs kom Tokio Hotel-plata mi, Schrei - So laut du kannst, i postkassa, og det var hyggelig! Jeg fikk også det nyeste Nightwish-albumet. Nå venter jeg på en Tokio Hotel-genser og -plakat.

Men nå skal jeg prøve å komme videre med historienotatene mine. Litt vanskelig, med tanke på at alt jeg leser om de første jegerne og sankerne i verden av en eller annen grunn minner meg om Bill Kaulitz.

Kan jeg skrive en eneste post heretter som ikke inneholder noe om hverken Bill eller Tokio Hotel? ..nei.

1 kommentar:

Tina sa...

Koselig i Ålesund! ;D Men hverken Annelise eller jeg liker reker så vi blir nok ikke å spise reker uansett ;)

Go Timian :p