torsdag 4. oktober 2007

Hvilket hotell, sa du?

Sitter her igjen, jeg. I dag har jeg vært på mitt første hjemmebesøk hos "ungene mine", altså de jeg skal sitte barnevakt til framover. De er kjempesøte

Så nå har jeg tenkt å gjøre Historie og Filosofi-leksa mi. Dette er forøvrig er uhyret interessant fag som læreren på en veldig sørgelig måte får til å virke veldig uinteressant. Boka vår ser ut som den er beregnet på Universitetselever, og hvis du skikker gjennom innledningen, finner du ut at den er det også! ><>

Men det var ikke det jeg hadde bestemt meg for å snakke om i dag. Det var nemlig Tokio Hotel som var tingen. Tingen er nemlig at jeg har kommet ut av skapet. Endelig. Og jeg har ikke vært skaphomo, hvis det var det du tenkte, men jeg har vært skapfan. Grunnen til det er at alt for mange fjortiser digger TH. De elsker dem. Og jeg vil ikke være en av dem. Jeg skammer meg rett og slett. Men så plutselig en dag kunne jeg ikke holde det inne lenger. Jeg måtte ut. Og jeg kom ut. Annelise irriterer seg i hjel. Men hun hjelper meg faktisk å oversette tekstene deres til norsk. Ja, for Tokio Hotel synger på tysk. De er tyske, og synger på tysk, og Scream er bare bull. De har nemlig gitt ut tre tyske (Screi, Screi - So laut du kannst og Zimmer 482) og et engelsk album (Scream). Sistnevnte inneholder de "beste" låtene på Screi og Zimmer 482, sete om til engelsk. Men jeg har bestilt Screi - so laut du kannst, som er en utvidet versjon av Screi.

OK, nok om musikken. Let's talk about Kaulitz! Ja, for frontfigurene i Tokio Hotel heter Bill og Tom Kaulitz, og de er eneggede tvillinger. Men JA, man ser forskjell på dem! De har nemlig en ganske forskjellig stil fra hverandre. Bill blir anklaget for å være både emo, homo og transvesitt, noe jeg synes er meget teit, iom at han er noe av det nydeligste som går rundt på jorda. Tom er mere hip-hop, og liksom mere guttete, da. Bill synger, og Tom spiller gitar. De er dritstilige! ;D

Helt til slutt vil jeg komme med et kjempehyggelig sitat som Tina kom med i dag:
"Du er stjernen i min galakse."
Ntåååå, du er stjernen i min galakse også, Tina ^^

Her ser dere Bill:




3 kommentarer:

annelise sa...

Tokio Hotel xD
jajaja, du veronika, du veronika!

Tinas sitat var meget søtt btw ^^

Tina sa...

Hva kan jeg si?
Jeg er bare den fødte poet tror jeg! *stolt*

Anonym sa...

hei, aner ikke hvem du er, eller hvordan jeg havnet her.. men ville bare si at det er ikke farlig å være TH fan(16 selv:P)drar du på konsert i tyskland skal du se at du ikke er for gammel! trust me.. i've seen it;)