fredag 30. mai 2008

Freitag

Eksamen er over, og generelt sett er jeg glad. Men akkurat nå er jeg litt lei meg. En av mine venninner har det nemlig med å lage avtaler med meg, for så å hverken dukke opp til avtalt tid eller være mulig å få tak i når vi liksom skal møtes og ha det koselig. Hun vet selv hvem hun er (håper jeg). Dette har skjedd veldig mange ganger nå, og det gjør meg, som nevnt, litt lei meg.

Men jeg gleder meg ikke noe mindre til i morgen for det om! Da skal vi nemlig ned i Grinndalstranda (5 min fra huset mitt, for dere som ikke visste det) og grille og kose oss og feire at eksamen er over! Det blit knall, folkens! ^^

Det eneste som bekymrer meg, er at jeg på en måte har lovet at vi kan være her, hjemme hos meg, dersom været blir for dårlig til stranda. Jeg har nemlig for det første ikke så stor plass at det gjør noe, og for andre har jeg et sett foreldre som er sånn ca nulltolerante i forhold til alkohol. Men jeg nekter å avlyse - vi fikser dette! Et alternativ kan være gapahuken på Hol, hvor det tross alt er mulig å krype under tak dersom det skal begynne å dryppe. Men det kan jo hende at folk ikke liker den ideen... OK, nå skal jeg slutte å spekulere på bloggen min, og heller snakke om det med de involverte! xD

Merry merry Fredag! ;*

Ingen kommentarer: