tirsdag 6. mai 2008

Animalphan..?

Hvorfor heter bloggen min det?
For dere som har lurt på det, så skal dere nå få det etterlengtede svaret. Helt siden høsten 2005(turen til Eikesdalen i starten av september for å være eksakt), har jeg vært veldig fan av Animal Alpha. SELV OM fenomener som My Chemical Romance og Tokio Hotel til en viss - OK, ganske stooor grad har greid å glatte over denne fanatismen, så er jeg fortsatt en fan! Jeg så dem live på Raumarock i 2006, og for noen måneder siden fikk jeg autografen deres i posten fra snille Trine, som for tiden er musikkanmelder for Lydverket. Jeg har desverre ikke fått møte dem ansikt til ansikt enda (var et lite utrop unna på Raumarock under lydskjekken, men neidaaa..), men jeg skal en gang i fremtiden!


De slapp sin nye plate You Pay For The Whole Seat, But You'll Only Need The Edge, 28. januar i år, og den er bra, folkens! Favoritten fra denne er Breed Again, og all time fav er My Droogies fra debutalbumet Pheromones.
*våger seg inn på sin gamle Piczo-side for å fiske fram bildene hun tok på Raumarock*
Agnete rocker løs som alltid! ^^Mesterverket.. x]
Jessda..
Jeg kommer nå til å poste et nytt innlegg om noe annet, men ikke glem å kommentere her fordi! ;]

2 kommentarer:

May Lene sa...

Hvorfor bloggen din heter Animalphan har jeg faktisk skjønt. Men hvorfor du kaller deg Mini-Agnete på msn har vært et mysterium, som jeg antar jeg fikk svar på nå. :p

Animalphan sa...

Oui-oui! ^^