fredag 16. mai 2008

Sommer kommer!

Jeg gleder meg til i sommer, jeg. Da skal jeg.. eeeh.. Hva skal jeg egentlig i sommer? JO, jeg skal til Praha og besøke fetteren min! Han studerer der.. Han skal bli lege..! ;o Sykt...

En annen ting jeg skal: Lese bøker! Og høre på musikk! Og filme.. et eller annet!! x] Også har Ida bursdag rett etter at jeg kommer hjem fra Praha..

Jeg vil på festival også! Meeeen.. Det er dyrt å dra på festival, og jeg har ikke sommerjobb! ><

Kanskje jeg burde få meg en sommerjobb..?

Som vanlig skal jeg også til Skien og besøke bestemor. Også skal jeg til Oslo og møte Ylva, og kanskje noen flere fra Respect. Vi får se hva det blir til! Jeg vil også til Trondheim og besøke Ida (ikke samme Ida som nevnt over..), og jeg vil at Ida skal komme hit!

Også skal Annelise, Tina og jeg selvfølgelig tilbringe en natt ute i telt i "villmarka". I år blir det Drabo, mine venner; Emanuel Storbukt!! x"D

Ellers blir det vanlige sommerting; spise is, være med på stranda, unngå å bli brun, spise grillmat, spise is, drikke brus ooog.. blogge..! ;]

(Ehm.. Bildet var litt usaklig. Men jeg liker blogginnlegg med bilder bedre enn blogginnlegg uten bilder, og tro meg; storparten av dere hadde ikke likt det noe særlig om teksten var relatert til bildet! xD .. Og ja, BTW, det er meg som har redigert igjen.. x] )

1 kommentar:

annelise sa...

Det høres ut som koselige planer! Særlig det med telttur xD Anyways, du må adde BADE :D og må bli brun, ja !