tirsdag 13. mai 2008

En perfekt helg!

Det skal ikke mye til. Oppskrifta lyder som følger:
- 1 dl mimring (gåtur rundt Sylte i Fræna, hvor jeg levde mine åtte første år)
- Fire kopper ridetur (venninna til tanta mi har en nydelig fjording/kaldblodshoppe ved navn Silje stående på Istad, og jeg og tante hadde en fantastisk fin tur gjennom skogen. Hoppla!)
- To liter Tokio Hotel (det sier seg selv..)
- Fem spiseskjeer god bok (Fire jenter og en jeans av Ann Brashares for anledningen)
Og sist, men på ingen måte minst:
- En goood porsjon fest og moro med gode venner (innflyttingsfest hos Remon, min kjære venn Tinas kjæreste. Cathrine tok av utover kvelden, men det var likevel gøy! For opplysningens skyld fungerer alkohol som sovemedisin for meg.. x] )
Så nå er jeg et lykkelig menneske! ^^

De siste par dagene har jeg også begynt å ordne ting i Paint (ÅÅÅÅH, mest N00BE greia der, da!! -jada, Tina.. xD ), og det går sånn ca bra..? Kan jo legge ut noe av det jeg har mekka (dere ser jo headeren da, men..), så får dere bedømme selv! xD ^^




Ikke rare greiene, men men.. Jeg har ikke så mange talenter, liksom! x]

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så flink du er! ^^
Hørtes ut som ei utrolig koselig helg, spesielt rideturen. Jeg har ikke ridd på eeevigheter! :o

Animalphan sa...

Takk! ^^
Ja, det var en utrolig fin tur. Stakkars deg, du må få kommet deg på hesteryggen snart, da! ;o

Marianne sa...

Hørtes ut som en veldig koselig helg ja! ^^ Bortsett fra ridingen. Jeg er redd hester, de er så store og sterke - skummelt...
Var stillig det du ordna da, og når det gjelder talent kan jeg forresten si med 100% sikkerhet; Du er langt bedre enn det jeg noengang kommer til å bli! ;)

annelise sa...

nåååh, kjempesøtt hele innlegget ;)

mange talenter du da, Veronika...som f. eks å sitte på *kremt* Tokio Hotel forum osv i Hisfiltimene ;))

Tina sa...

Collagene var råstilige! Ser ikke ut som de er laga i paint! ;)

Animalphan sa...

Marianne: Takk! ^^ Du er jo råflink å danse, da, så du har tusen ganger mer talent enn meg! x]
Annelise: Hehe, ja, jeg er flink til å skaffe meg uviktige fakta om de fire tyske karene.. xD Fint du synes det var søtt! ^^
Tina: Wow, tusen takk, blir glad når mediefriken blant oss skryter av noe jeg har laga! ^^ x]