torsdag 8. mai 2008

My Chemical .. oppgivning.

Jeg blogger i kjemitimen. Anniken sitter her og løser oppgaver, hun. Har kommet til 9.9.2, altså.. Veldig langt foran meg. Jeg orker ikke mer kjemi i år, jeg. Nok med matte. Som jeg snart skal ha tentamen i.. -.-" Satser på at det ikke blit noen muntligeksamen i kjemi på meg i år, hvis ikke så sliter jeg.

I går var jeg på Drabo, er ikke det usaklig? Egentlig ikke, det er fint der. Jeg sprang mesteparten av veien, for det er litt kjedelig å vandre i skogen helt alene. Var fram og tilbake på rundt 20 min, ikke verst, eller? x] Jeg elsker skogen og naturen generelt, men i går kveld, sånn rundt 7-8-tida, fikk jeg et GIGANTISK allergiangrep. Muligens kan det skyldes at jeg startet på pillene litt sent i år.. Mamma maste i minst to måneder før jeg endelig gravde dem fram fra innert i skapet. Det er uansett fælt å bli angrepet av gressallergi, føltes ut som jeg hadde feber, og jeg nøs i ett sett. Ikke koselig..

Ellers driver jeg og skriver på en novelle/historie/vet-da-faen om Bill (sjokk). Det er morsomt å skrive om Bill, men jeg sitter litt fast nå. Solbriller, uvenner og familietur i Tyskland - where to go now? ö Men ja..

Bare 20 min igjen av timen, kanskje jeg skal prøve å skrive litt mer på den historien?

4 kommentarer:

annelise sa...

"where to go now?"

- home.

Anonym sa...

Off, jeg fikk også sånn diigert allergiangrep for noen uker siden. Mamma bare "du burde jo ha begynt med pillene for flere uker siden!" Herregud da, ingen som fortalte det til meg! :o

Får vi lese historien når den er ferdig eller? ^^

Animalphan sa...

Annelise: Smart, men lite originalt..? x]
May Lene: I know! Folk skulle ha vært mer informative om sånt! Ö ... Kanskje dere får lese den, hvis dere vil..? xD

Anonym sa...

Jeg vil gjerne lese :D