søndag 18. mai 2008

To much pressure!!!!!

Jeg har sinnsykt vondt i magen. Jeg har regnet matte i hele dag, stort sett. Jeg er skikkelig nervøs. Jeg vet jeg ikke får 4 uansett, og håper på 3+. Jeg skal ikke gjøre mer matte i dag, det gjør meg bare til et nervevrak.
Det er fint å se på bilder av Bill når man er sliten og nervøs, synes jeg.

Thihi, jeg er ganske kreativ, egentlig.

Men uansett; nå skal vi sette litt perspektiv på ting. Jeg skal ikke ha matte neste år, og dermed ville det blitt teit dersom jeg fikk 4 eller 5 i standpunkt. Så 3 er greit. Dessuten er det veldig vanskelig matte, og det er greit å få 3. Også var det en ting til... Jo, verden går ikke under selv om jeg ikke er best i matte. Og jeg har hatt tre tentamener før i vår, og det ble to femmere og en sekser. Da er det ikke en skam med en treer. Dessuten skal jeg bli forfatter.

1 kommentar:

Tina sa...

Dette går bra sjø! Du klarer det du! ;D