søndag 25. mai 2008

Sorry for slapp blogging den siste uka. Det viser seg at det som ifølge mattelæreren min var 17 % sjanse for at skulle skje, skjedde. Jeg kom opp i matte.

De siste tre dagene har vært monotone og forutsigbare. Jeg har regnet matte, og jeg har samlet blomster. Været er fint, og jeg koser meg med å sitte ute i hagen og regne. Det funker, og jeg må innrømme at matte ikke er så ille som jeg trodde for et halvt år siden. Det skal nevnes at jeg fikk 4 på tantamen, så jeg føler at dette går veien. Etter onsdag er jeg fri!!

Jeg har også brukt tiden siden sist på å planlegge litt mer av sommerferien min. Here it goes:
28. juni kommer jeg hjem fra Praha. Da er jeg hjemme sammen med venner og tjener inn penger til klassetur og diverse med å male fram til 10. juli. Da tar jeg nemlig båten til Trondheim, hvor jeg deltar i sommerens offisielle norske Tokio Hotel-treff (kanskje noen flere enn mamma som får assosiasjoner til Jehovas Vitner på akkurat dette punktet?). På kvelden samme dag tar jeg nattoget til Skien, hvor jeg tilbringer minimum en uke (usikkert hvor lenge jeg skal være der enda..).

Lykke til på eksamen til alle sammen!! (Inkludert meg selv.. x])

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hæ? Skal vi male? Det har ikke jeg hørt et kvekk om! O.o

Anonym sa...

Det ser forresten litt ut som Bill snuser i bildet på headeren din. Jeg har sett andre bilder der det ser ut som han snuser og. Gjør han det? :p

Animalphan sa...

Det er pappa som har satt meg til å male, siden jeg mangler 1400 kr fra loddsalg og de bøkene..

Om han snuser? Eeeh, nei..?? Det finnes ikke snus i Tyskland! Bare spør Mathias.. x]

Anonym sa...

Åh, pjuh. Jeg ble redd for at jeg måtte trå til og male jeg nå. :o Jeg mangler hele 70 kr jeg.

Altså, hvis han ikke snuser må han jo ha trappa noe oppi der. Jeg holder en knapp på bolle, det var særs populært blant guttene da vi gikk i tiende. De strebet etter snusleppe/bever-looken, og siden de ikke fikk kjøpt snus måtte de bare bruke det de hadde for hånd.

Animalphan sa...

Unnskyld meg, men jeg synes ikke det ser ut som han snuser! O.o Skjønner ikke hvordan du kan se det.. Men men.. xD

Har vært flink å selge lodd og bøker du, da! ;o Urettferdig.. ><