tirsdag 31. mars 2009

Blogger jeg leser - anbefales!

Jeg leser bloggene til vennene mine for å følge med i livene deres, men jeg leser også noen andre blogger. Her er et utvalg, med begrunnelse for hvorfor jeg leser nettopp disse.

Susikju
Hun er søt og nydelig, og skriver fine ting. Liker at hun er ærlig på en indirekte måte, og at hun bruker mye bilder og sitater.

Kenza
Begynte å lese bloggen hennes mest fordi hun er TH-fan, men nå liker jeg hele personligheten hennes. Er ikke så begeistra for alle Dagens Outfit-postene, men ellers skriver hun bra og morsomt. Elsker også hunden hennes, Armani - han er så søt!

Toro
Hvem kan ikke like Toro, da?! Han er råsjarmis, kjempesøt og skriver dritbra om alt mulig random. Digger selvfølgelig videobloggene hans!

Linnéa
Hun skriver rett og slett så bra, er jo kjempeflink til å ordlegge seg! Hun kan få en tur på butikken til å bli topp underholdning, jeg digger det.

Redhead Gingerbread
De tar så sinnsykt fine bilder! Torunn og Helene er to herlige og nydelige jenter, som jeg aldri blir lei av å lese om. Kjempehyggelige er de også!

Liseliten
Sårt, men samtidig så vakkert. Elsker skrivemåten hennes, og ikke minst bildene.

Karianne (privat blogg)
Jeg liker å lese om hennes "daglige kamp" mot spiseforstyrrelsen og selvskadingen - det griper meg. Hun er kjempegod til å skildre hverdagen sin!

Lissis
Sånn ca hele Kristiansund følger vel med her.. Hun er rett og slett bare herlig, nydelige bilder og fine tanker!

2 kommentarer:

Anonym sa...

I will not agree on it. I think precise post. Specially the designation attracted me to review the sound story.

Anonym sa...

Genial post and this mail helped me alot in my college assignement. Gratefulness you for your information.