fredag 6. mars 2009

Friday I'm in love

Har jeg blitt skikkelig dårlig til å blogge, eller har jeg alltid vært det, bare at dere har forsøkt å være snille og kommentert even though, men så gidder dere ikke mer? Ett av to.. Kommentarer har det i hvert fall vært dårlig med de siste 4-5 innleggene. *snufs*

Kanskje det er bilder dere savner? Jeg må skuffe dere der, kameraet mitt ble nemlig frastjålet meg på en fest for tre uker siden. Så med mindre en av dere vil kjøpe et rosa Casio-kamera til meg, så kan jeg ikke gjøre noe med den saken.

I dag da jeg kom hjem fra skolen etter en svært ubehagelig busstur ble jeg med ett verdens lykkeligste jente. Noe av det aller beste jeg vet er nemlig pakke i posten, og det uavhengig om jeg må betale for den eller ikke. Og i dag var det ikke mindre enn seks CD-er fra cdon.com som ventet på meg. Ahhh, what a wonderful world!!

Herlighetene var:
The Killers - Hot Fuss
The Killers - Sam's Town
The Killers - Day and Age
Evanescence - Fallen
Paramore - Riot!
Lily Allen - It's Not Me, It's You

Kommer godt med i helga og de kommende ukene. Selv om jeg i dag har levert tidenes verkebyll, nemlig objektsamlingen min i biologi, har jeg fortsatt en historieprøve på mandag, samt særemne i norsk (sammenligning av bok og film til Mannen som elsket Yngve, om du lurte) og verdens teiteste religionsprosjekt som skriker etter oppmerksomhet. Også må vi jo ikke glemme kjemien. De timene har blitt noe av det mest ubehagelige jeg kan tenke meg. På alle mulige måter. Eneste positive er at læreren er grei. Denne uka har jeg ikke vært i noen av kjemitimene, though. Jeg tok en ufrivillig "du veit kæm", og skulket mandag pga at hele natten bestod av reise, forsov meg på tirsdag, lå hjemme og var syk på onsdag, var egentlig syk i går, men møtte opp pga biologien og dro hjem før kjemien, og i dag skulket jeg historie fordi jeg hadde fri i kjemi anyway, og mr. Kammerset tar ikke fravær uansett hva. Så, ja..

Keep rocking, folk!

6 kommentarer:

Ida Elen sa...

Har blitt litt slappfisk med kommenteringa!
Grattis med CDpakke:)

God helg søta

også må du prøv å fikse snømaskina!

Cathrine Røsand Knutsen sa...

Jeg har ikke kommentert på leeenge, sorry for det! Skal bli flinkere ;DD

Hvordan gikk biologisamlingen da?

Animalphan sa...

Takk det samme, Ida! Skal prøve å få fiksa den til mandag.. ;]

Den er jo levert nå, Cathrine, men det tar nok en stund før jeg får den tilbake.. x]

Anonym sa...

Du glemte at du også har den der FANTASTISKE oppgaven i historie og filosofi, men det er jo no big deal, bare ÅTTE sider liksom.....

Animalphan sa...

Off, ja, det glemte jeg faktisk.. Ta her går itj!! ;o

Anonym sa...

Nei, det går itj! :o Jeg får lyst å grave ned hodet mitt i sanden som en struts, og komme opp igjen til påskeferien...