mandag 23. mars 2009

Chinese.

Helga var så fin.. Fredagskvelden var vi på kino sammen med Remon og Tina og så "Menn som hater kvinner" (JA, den er så bra som alle sier - dra deg av gårde og se den om du ennå ikke har gjort det!), og resten av helga gjorde vi ... generelt veldig lite. Vi var bare sammen. Likevel gikk det så altfor fort. Det er så fint å tenke på.

Og nå har jeg en travel uke foran meg. I dag og i morgen blir brukt til oppgave i historie og filosofi. Onsdag får jeg besøk igjen (<3), men jeg må nok snike til meg litt tid med særemnet fordi om.. Jeg får ta å stikke New Moon i hendene på ham, og håpe at den fenger. (Ja, jeg har en kjæreste som har lest og liker Twilight, isn't is unbeliveable? ^^,) Torsdag er det russedåp (og heldigvis ble det ikke i Vanndamman, som det gikk rykter om, men på Quality Hotel, yey! Og fest på Mocca afterwards, offc.. x] ), og fredag skal jeg i bursdag til mitt kjære søskenbarn, Martin. 17 år har han blitt, og det betyr selvfølgelig å fylle leiligheten til storesøster opp med altfor mange folk og drikke seg drita. Thihi, det skal bli alle tiders! x] Og ja, jeg tar med meg Jan, han fortjener å møte Anette.. Resten av helga blir brukt til særemne, forhåpentligvis.. Og så er det en ny uke hvor det skjer fint lite, så da har jeg plenty med tid til å ta igjen kjemien og tilbringe tid med kjææææresten min (thihi, bare veldig morsomt å si det.. x] ).. Og så er det påskeferie, hvor vi får besøk av bestemor, tydeligvis. Men det blir nok mye tid til overs da også!

Og jeg bare elsker The Killers og Lily Allen! Hvordan klarer folk seg uten musikk? Forklar meg det, noen!

6 kommentarer:

Maria sa...

aww! ser ut som verden smiler til Veronika for tiden:D

Anonym sa...

Martin! Sola vår på tomat-filmen?!:D

"Smil da Martin!"

Animalphan sa...

It does, Maria, it really does.. ^^,

Stemmer, Monica - det er tomatgutten vår! xD

Marianne sa...

Så søt du er ! ^^

Tina sa...

Søte gladløk!

Cathrine Røsand Knutsen sa...

Aw, du fortjener å ha det bra, veronika! ;)

Gleder meg til russedåpen! Blir jævlig bra!!;)