onsdag 1. april 2009

1. april er blæh

Jeg har en intens motvilje til konseptet med aprilsnarr. Jeg hater å bli lurt, hater at folk ler av meg, også er det bare for dumt. Ingen har heldigvis prøvd å lure meg enda... Håper det fortsetter sånn. (Noe det helt sikkert ikke gjør, men la gå.)

Ellers er jeg hjemme tidlig i dag pga heldags i norsk hovedmål. Jeg fikk skrive novelle, noe som kan slå begge veier, iom at novellene mine har en tendens til ikke å bli forstått av lærere. Men OK.

Nå skal jeg se om jeg får skrevet litt på nynorskstilen som skal leveres på fredag, før jeg får besøk av Jan. Onsdag har visst blitt fast besøksdag for oss. Ikke at jeg klager. Tvert imot.

4 kommentarer:

Cathrine Røsand Knutsen sa...

haha, aprilsnarr ass. Ingen som har lura mæ hvertfall ;D

Tina sa...

Jeg lurte deg godt jeg ja! ;D

Ida Renate sa...

Virket som novella di slo skikkelig godt an. Vel fortjent!! ;)

Animalphan sa...

Ja, den gjorde visst det, Ida.. Takk! ^^