fredag 13. mars 2009

Det er fredagskveld.

Jeg kjenner at det er helg. Jeg kjenner det mest på at jeg sitter og gjør ingenting kl halv elleve på kvelden uten å tenke på at jeg skulle gjort noe annet (vanligvis må jeg lese på en prøve eller rett og slett sove..). Også kjenner jeg det på at jeg har spist pommes frites, for her i familien spiser vi nesten bare biff og pommes frites på fredager, eller når jeg ikke har orket å krangle til meg taco da, som egentlig er ganske ofte.. Og som kjent spiser ikke jeg biff. Nei.

Men OK. Jeg sitter her, da. Og gjør ingenting. Jeg hører på Paramore, da. Off, hva er dette for noe? Er det et blogginnlegg? Har jeg drukket? (Nei, jeg har ikke det. Jeg går ikke så langt at jeg drikker på egen hånd, både av respekt for meg selv og av hensyn til naboene. Jeg kan dog være troende til å gjøre visse andre selvdestruktive aktiviteter alene, uten at vi skal gå videre inn på temaet.)

Men én ting kan jeg jo gjøre. Jeg kan linke til denne artikkelen, da. Den er ganske fin. Også kan dere tenke dere om to ganger før dere kjøper sminke fra L'Oreal igjen. Jaaa..

Gratulerer med dagen!
...Til alle svarte katter.

Og kutt!

Ingen kommentarer: