mandag 9. mars 2009

Hultsfred 09

Vår alles Kenza har stelt i stand i en konk hvor man kan vinne billetter til Hultsfred. Dette innlegget er dedikert til den konkurrasen, som går ut på at man skal skrive som om man var på Hultsfred.

Dette er fantastisk! I går så jeg The Killers live, og det var en helt utrolig opplevelse! Vi stod og holdt av plass helt frammest ved scenen i fire timer, og det var absolutt verdt det. Hele publikum var med og sang og hoppet, stemningen var fantastisk! Det absolutte høydepunktet var da de framførte Human og Mr. Brightside, det synes både Tina og jeg. (Ja, naturligvis er Tina med!)

Nå sitter vi utenfor vårt ringe hjem (altså teltet) og chiller med en cider og venter på at det skal bli dags å stille seg foran scenen til Regina Spector. Klokken er bare halv fem, så det er litt tidlig enda, men snart må vi nok begynne å rusle. Jeg gleder meg til å se henne, hun er så søt og har en så fin stemme!

Men selv om musikken står i hovedfokus her på Hultsfred, så foregår det selvfølgelig mye annet også. Vi har blitt hjent med mange svensker, blant annet Johan, som skulle ønske han var norsk (på grunn av black metal-kulturen, hihi, søt fyr) og Anna, som elsker Tokio Hotel, akkurat som meg. Anna og jeg er "naboer", og vi plagde livet av resten av beboerne i teltene våre (og øvrige naboer) da vi spilte Zimmer 483 og sang med til hvert ord i forgårs kveld. Ahh, hvilket liv!

Det eneste jeg trenger nå, er drømmegutten ved min side. Men hvor er han? Kanskje jeg finner ham i kveld.. Jeg skal holde dere oppdatert!

Puss och kram fra meg i Sverige!

1 kommentar:

Tina sa...

Takk for at jeg fikk bli med ! ;*