søndag 29. mars 2009

Heilig.

M-hm. Blitt skikkelig dårlig på å oppdatere bloggen, jeg, da. Men men. Skulle egentlig legge ut et lite innlegg på fredag, men fant ut at det var bedre å la være. Vil ikke skape dårlige vibber. Om noen vil lese det, kan dere få spørre om å få se utkastet.

Russedåpen var ganske skøy. Litt langdrygt med så mange russ som skulle døpes, men det vart no liv. Som vanlig har jeg ikke bilder, men Tina har.. Jeg skrev russenavn på til sammen seks luer, hvorpå den siste var med ganske høy promille. Likevel ble det bra. (Jeg fucka opp G-en til Tina, men det var bare pga presset..x] ) .. Vors hos Tingeling med Attitude, Slow Motion, Millicent, Kakà, *Div japanske tegn*, Rosenborg og Min(n)i, og deretter til hotellet, så videre til en fyr som elsket techno og lo da jeg spurte om han hadde melodi grand prix-låta, Mocca - hvor mesteparten av tida ble tilbrakt på dassen med Marianne, og så soving på Mariannes sofa.

Fredag dro jeg til Jan på Gjeldset, og han lagde middag til meg.. ^^, ..før vi dro i bursdag. Anette stjal skilt (en A og en B), og det kom mange folk. Jeg var imidlertid veldig trøtt, så.. Ja, koselig kveld, i hvert fall. Lørdag dro vi hjem hit, og hadde blant annet en koselig Earth Hour med stearinlys, også så vi Hvordan bli dumpet på ti dager (søt film!). Da vi sto opp i dag hadde vi glemt å stille klokka, så middagen kom ganske tidlig.. Så dro jeg til Fræna på familiebursdag med mamma og pappa og Ida-Marie. Og nå sitter jeg her. Jeg skulle ha ryddet, men jeg orker ikke. Jeg skulle ha gjort skolearbeid.. Orker ikke. Jeg savner Jan.. Skikkelig. Også har jeg vondt i hodet. Burde spise noe.

omfg.. Har jeg blitt skikkelig dårlig til å ordlegge meg, eller? Æsj.

Langt og ustrukturert innlegg blir det i hvert fall. Men jeg har aldri hatt det bedre enn nå, tror jeg. Hvertfall ikke mye bedre.

4 kommentarer:

annelise sa...

Unnskyld meg, men var du ikke på vors med LYNET å da? ;O

*fornærma*

Animalphan sa...

ÅNEI, Æ GLØMT LYNET! ;o Sorry, sorry, sorry.. Gikk litt fort i svingan!

May Lene sa...

Så bra at du har det bra! ;D I'm happy for you ;*

annelise sa...

it's ok, it's alright :D